Znakomita oglądalność finału Mundialu

Zwycięski weekend TVP1. Znakomita oglądalność finału Mundialu oraz pilota serialu „Drogi Wolności” Ponad 12,6 milionów widzów w szczytowym momencie (MOR*) oglądało w niedzielę 15 lipca finał Mundialu w TVP1 i TVP Sport. Ponad 7,7 milionów widzów w kulminacyjnym momencie (MOR) zgromadził sobotni mecz o trzecie miejsce Belgia – Anglia w TVP1 i TVP Sport. Pilotażowy odcinek nowego serialu „Drogi Wolności” pokazany premierowo w niedzielny wieczór w TVP1 obejrzało ponad 3,3 miliony widzów wg (MOR). Jedynka była na pozycji lidera w sobotę i niedzielę.

 

 

Francuzi mistrzami świata w piłce nożnej! Tegoroczny Mundial w TVP według NAM oglądało ponad 31,4 mln Polaków, co stanowi 88,6% całej populacji (zasięg skumulowany – coverage), o milion więcej niż 4 lata temu! Wg NAM najlepiej w trakcie Mundialu oglądał się mecz Polska-Kolumbia – średnio na obu Antenach TVP1 i TVP Sport przez 13,6 mln widzów z łącznymi udziałami ponad 75,5%.

Niesamowity finał – mecz Francja – Chorwacja w niedzielne popołudnie w TVP1 i TVP Sport oglądało średnio na obu Antenach TVP1 i TVP Sport aż 10,9 mln widzów. W TVP1 finałowe stracie obejrzało 9,5 mln widzów natomiast w TVP Sport 1,4 mln widz. (MOR). W szczytowym momencie mecz oglądało 12,6 mln widzów na obu Antenach.

Sobotni mecz o trzecie miejsce Belgii z Anglią, który przyciągnął na antenach TVP1 i TVP Sport średnio według MOR ponad 6,1 mln widz. W TVP Sport 1 mln a w TVP1 5,1 mln widzów. W szczytowym momencie rozgrywkę oglądało 7,3mln widzów.

Wg NAM mecz Francja – Chorwacja – średnio na obu Antenach TVP1 i TVP Sport obejrzało 8,4 mln widz. z łącznymi udziałami na poziomie 64% a rozgrywka Anglii z Belgią w TVP1 i TVP Sport miała średnio 5,3 mln widzownię (53% udz. łącznie).

Telewizyjną premierę pilota nowego serialu TVP1 „Drogi wolności” w niedzielny wieczór w Jedynce oglądało średnio aż 3,3 mln widzów według (MOR). Także według NAM serial osiągną świetne wyniki oglądalności, średnia oglądalność 2,2 mln widzów (udziały 15,7%). „Drogi Wolności” były liderem pasma.

TVP1 była w sobotę i niedzielę przez cały liderem. Średnie udziały Anteny wyniosły odpowiednio sobota 11,9% i niedziela 17,5% (według NAM).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *