National Geographic: Branded Content – Kampania 360: TV + Digital + Prasa

W lipcu na antenie National Geographic wystartuje cykl programów stworzonych we współpracy ze sponsorem, przedstawiający walory i piękno Lubelszczyzny – „LUBELSKIE? NATURALNIE”. Mini seria prezentuje podróż po najpiękniejszych zakątkach Roztocza, Podlaskiego Przełomu Bugu, Janowa Podlaskiego, a także relację z LANDART FESTIWAL.

 

 

W projekt został zaangażowany fotograf National Geographic – Adam Brzoza. Wykonane przez niego zdjęcia wypromują województwo Lubelskie m.in. poprzez publikację w magazynie National Geographic.

Program wesprze szeroko zakrojona promocja: emisja 30-sekundowych materiałów video na antenie National Geographic, wsparcie w digitalu – obecność materiałów i pełnych odcinków programu na stronach www kanału, w mediach społecznościowych kanału oraz magazynu NG oraz mediach branżowych, a także inne działania PR-owe.

Powiązanie marki Lubelskie ze stacją National Geographic to gwarancja produkcji jakościowych materiałów filmowych, prasowych i fotograficznych, umożliwiająca skuteczną promocję regionu.Dodatkowo emisja na kanale National Geographic zapewnia dotarcie do wymagającej, miejskiej (AFF= 186, A 25-49 500k+) oraz zamożnej grupy widzów (AFF = 245, M 35-54 3500+)*.

Premierowe emisje: 1 lipca i 12 sierpnia o 22:10 na kanale National Geographic.

Dane: NAM, Q1 2018, 6:00-25:59, AFF vs A16-49, ADH% vs Total TV, Dayparts, *dochód rozporządzalny netto per gospodarstwo domowe.    

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *