MediaTVN Discovery PolskaZapowiedzi TV

Natywny Magazyn24 – nowy wizerunkowy format TVN Media tworzony w oparciu o dane real time

Biuro Reklamy TVN Media rozszerza możliwości współpracy z reklamodawcami o nowy produkt z obszaru reklamy natywnej. Wspólnie z redakcją internetowego serwisu informacyjnego TVN24 (https://tvn24.pl/) stworzona została nowa odsłona weekendowego Magazynu TVN24 – Natywny Magazyn24. 

 

 

Tematyka poszczególnych wydań powstaje w oparciu o insighty konsumenckie dostarczające szczegółowych informacji o tym, jakie tematy są w danym momencie najbardziej interesujące z punktu widzenia czytelników. Partnerem pierwszego wydania Natywnego Magazynu24 Kulturalna Majówka została marka APART. Za autorską koncepcję nowego produktu odpowiada zespół Innovation Hub w strukturze Biura Reklamy TVN Media.

Magazyn TVN24, wydawany w każdy weekend na stronie TVN24.pl to ekskluzywne czasopismo internetowe, które oferuje ciekawe publikacje z pogłębioną analizą tematów ważnych dla czytelników.

Nowym, kluczowym wyróżnikiem natywnej wersji magazynu jest możliwość dotarcia do konsumentów za pośrednictwem treści redakcyjnych tworzonych w oparciu o dane real-time, czyli insighty konsumenckie pozyskane ze źródeł takich jak: social listening, search signals czy web analytics, pozwalające zidentyfikować potrzeby czytelników i dokładnie wskazać, jakie treści interesują ich w danym temacie.

„Dzięki badaniom Innovation Hub mapującym to, czego użytkownicy aktualnie poszukują w sieci, możemy w sposób płynny i naturalny współpracować z markami. Tak było na przykład podczas kulturalnej majówki z Apartem. Widzieliśmy, że ludzie poszukują alternatywnych sposobów uczestniczenia w kulturze i nowych jej źródeł. Jednocześnie internauci wyraźnie spragnieni byli tematów innych niż koronawirusowe. Na podstawie tych danych redakcja Magazynu TVN24 dostarczyła Klientowi pogłębione treści dziennikarskie, osiągając jednocześnie założone cele dotyczące zaangażowania czytelników.” mówi szefowa Magazynu TVN24 Aleksandra Majda.

Wydanie Kulturalna Majówka Magazynu24 zrealizowane przy współpracy z Klientem APART zawiera m.in. wywiady z aktorami, przygotowane z myślą o użytkownikach, którym brakuje wizyt w kinach i teatrach czy przewodnik po najciekawszych muzeach świata przedstawiający możliwości odwiedzenia ważnych instytucji kultury bez wychodzenia z domu.

Jako Partner Magazynu marka APART obecna jest w belce tytułowej, a także w natywnych formatach redakcyjnych i formatach social media (Facebook) Magazynu TVN24 oraz serwisu TVN24.

Jakościowe treści stworzone na podstawie insightów konsumenckich zagwarantowały wysokie zaangażowanie czytelników Magazynu, co z kolei przełożyło się na wyniki obecności – realizację 130% średniego KPI zasięgowego (UU) podczas tygodniowej kampanii.

Aktualnie przygotowywane są wydania Natywnego Magazynu24 na kolejne tygodnie: Sheroes- silne postaci kobiece, Travel through Poland – reportaże podróżnicze i inne.

Innovation Hub to nowy zespół działający w strukturze Biura Reklamy TVN Media, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych produktów na styku kanałów digitalowych i telewizji, w oparciu o realne potrzeby konsumentów wynikające z aktualnych trendów konsumenckich i technologicznych. Innovation Hub tworzy nowe rozwiązania w obszarach: content marketing, native advertising, e-commerce, performance, big data insights, influencers.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *