Netflix: Pomoc w anulowaniu abonamentu dla użytkowników, którzy nie korzystają z serwisu

Znasz to uczucie, gdy uświadamiasz sobie, że płacisz za usługę, z której od dawna nie korzystasz? Firma Netflix nie chce, żeby jej klienci płacili za coś, czego nie używają.

 

 

Dlatego prosimy wszystkich użytkowników, którzy nie oglądali żadnych treści w serwisie Netflix od roku, aby potwierdzili, czy chcą kontynuować swoje członkostwo. O to samo poprosimy użytkowników, którzy nie korzystali z naszego serwisu przez co najmniej dwa lata. E-maile i powiadomienia w aplikacji zaczniemy wysyłać jeszcze w tym tygodniu. Jeśli użytkownik nie potwierdzi, że chce kontynuować abonament, automatycznie go anulujemy. Każdy użytkownik, który później zmieni zdanie, będzie mógł łatwo odnowić abonament w serwisie Netflix. Nieaktywne konta stanowią mniej niż 0,5% naszej ogólnej bazy członków (to tylko kilkaset tysięcy użytkowników) i są już uwzględnione w naszych wynikach finansowych.

Chcemy, by zarówno rejestracja w serwisie, jak również anulowanie abonamentu były proste. Dlatego każdy, kto anuluje konto i ponownie dołączy do serwisu w ciągu 10 miesięcy, nadal będzie mieć dostęp do swoich ulubionych tytułów, profili, preferencji oglądania i szczegółów konta. Mamy nadzieję, że nasza nowa strategia pomoże naszym klientom zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze.

Eddy Wu, dział ds. innowacyjności produktów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *