Netia z nagrodą „Premium Brand”

Po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób oraz marek. Wśród uhonorowanych w tym roku marek znalazła się także Netia. Firma otrzymała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand”.

 

Premium Brand jest jedynym na polskim rynku projektem, który bada reputację marek jako kluczowego elementu przewagi konkurencyjnej. Zwycięzcy oraz liderzy otrzymują Nagrodę Wysokiej Reputacji Premium Brand. Jest ona przyznawana na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii konsumentów.

Badanie zostało przeprowadzone wśród osób znających daną markę. Oceniano zaufanie do marki, lojalność wobec niej, atmosferę medialną, która jej towarzyszy, zaangażowanie społeczne oraz ogólny wizerunek firmy jako pracodawcy. Badanie przeprowadzono na 10 000 polskich konsumentów w wieku co najmniej 15 lat. Przebadano ponad 200 firm w 20 kategoriach produktów i usług.

Wyniki badania przedstawiono podczas uroczystej gali 27 kwietnia br. w Teatrze Sabat. Nagrodę odebrał PR Manager Netii – Karol Wieczorek.

To dla nas bardzo ważna nagroda. Badanie na dużej grupie klientów powtarzalne przez wiele lat jest ciekawym punktem odniesienia. Dobry wynik świadczy o tym, że dobrze wykonujemy swoją pracę. Chcemy słuchać klientów, być bardzo blisko nich i reagować na to, co do nas mówią powiedział Karol Wieczorek.

Wśród tegorocznych laureatów Marki Wysokiej Reputacji, oprócz Netii, znalazły się takie marki jak Beckers, Elektrix, Cisowianka,Ochnik, Oknoplast, RTV Euro AGD, Żywiec Zdrój. Osobą Wielkiej Reputacji został Jurek Owsiak.

Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Badania na ogólnopolskim panelu Ariadna przeprowadza agencja Maison&Partners na podstawie metodologii opracowanej przez prof. UW Dominikę Maison, eksperta w dziedzinie badań rynkowych i społecznych.

Netia z nagrodą „Premium Brand”
Oceń post

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.