News from Poland – specjalna sekcja na Wyborcza.pl dla obcokrajowców w Polsce

W czwartek, 26 marca 2020 r. ruszyła nowa sekcja Wyborcza.pl pod hasłem  News from Poland, która powstała z myślą o cudzoziemcach przebywających w naszym kraju. Redakcja „Gazety Wyborczej” codziennie będzie prezentować w niej anglojęzyczne artykuły i informacje o bieżących wydarzeniach, zwłaszcza tych związanych z pandemią koronawirusa.

 

 

 

 

 

– Kryzys wywołany przez koronawirusa nie ma precedensu – także dlatego, że zbierająca śmiertelne żniwo choroba może dotknąć każdego. Gwarantowanie dostępu do rzetelnej informacji w czasie pandemii to nasz dziennikarski obowiązek. W tych niepewnych czasach staramy się być dla wszystkich podporą – od dziś, dzięki News from Poland, chcemy pomagać także tym, którzy dotychczas mieli utrudniony dostęp do aktualności z Polski z uwagi na barierę językowąmówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

W nowej sekcji  News from Poland obcokrajowcy, szukający informacji o koronawirusie i jego wpływie na życie codzienne w Polsce, będą mogli znaleźć wszystkie niezbędne dane i aktualności. Na potrzeby projektu tłumaczone są już istniejące teksty newsowe, informacyjne i poradnikowe. Codziennie dodawane będą nowe artykuły.

Sekcja będzie otwarta dla wszystkich internautów od 26 marca br. – pod linkiem: Wyborcza.pl/newsfrompolandlub w menu Wyborcza.pl jako News from Poland.

Projekt to efekt współpracy z Fundacją Gazety Wyborczej.

Uruchomienie News from Poland będzie wspierać kampania promocyjna w internecie, a także autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej”, na Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest również liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec 2019 r. miała już prawie 218 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych, a ich liczba wciąż rośnie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *