Nielimitowany internet domowy od T‑Mobile teraz w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4

Już 20 kwietnia rusza nowa kampania T‑Mobile, w której operator komunikuje ofertę nielimitowanego Internetu domowego z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start. To idealna rozrywka dla całej rodziny!
 

 
Szacuje się, że w Polsce jest 13 mln (wg niektórych danych nawet 16 mln) graczy: od tych największych zapaleńców, po tak zwanych casual gamers. Wg. najnowszego raportu Kantar Millward Brown i Urban Communications*, co trzeci Polak ma styczność z grami online: sam w nie gra, lub obserwuje jak robią to inni. Ta forma rozrywki jest chętnie wybierana przez Polaków, także dlatego, że w ofercie producentów gier coraz częściej pojawiają się produkcje wykorzystujące tryb typu multiplayer, pozwalające grać z innymi użytkownikami nie tylko lokalnie na kilka padów, ale – poprzez sieć – z przyjaciółmi z całego świata. Rozwojowi wspólnego grania sprzyjają takie rozwiązania jakngry z kategorii PlayLink na PS4, które umożliwiają rozrywkę większej liczbie graczy, bowiem kontrolerami stają się… smartfony.
Rozrywka dla całej rodziny – Teraz możesz!
Od 20 kwietnia startuje w T‑Mobile nowa promocja oparta o Nielimitowany INTERNET DOMOWY, który będzie dostępny w zestawie z designerskim routerem LTE Huawei B529 i konsolą PS4 w rewelacyjnej cenie 1 zł na start. Razem z konsolą klienci dostaną w prezencie 3 gry: To Jesteś Ty!, Wiedza To Potęga i Ukryty Plan, z kategorii PlayLink na PS4.
W ramach oferty klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma planami taryfowymi, oferującymi prędkość do 20 lub do 60 Mb/s odpowiednio w abonamencie za 99 lub 109 zł i umową na 24 miesiące. Dostępną prędkość można zmieniać zależnie od potrzeb raz w cyklu rozliczeniowym.
W T‑Mobile superceny wygrywają
Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa. Dedykowane spoty produktowe, utrzymane w charakterystycznej dla Operatora stylistyce, pojawią się już 20 kwietnia w telewizji ogólnopolskiej, kanałach digital (w tym social media) .
 

 
Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Najlepsza sieć jest tylko jedna!
T‑Mobile już po raz czwarty z rzędu zdobył najwyższą notę w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3. Według przeprowadzonych analiz, Operator oferuje najlepszą jakość połączeń głosowych oraz transmisji danych, co potwierdza przyznany certyfikat Best in Test.
Także w niezależnych testach konsumenckich SpeedTest.pl w 2017 roku T‑Mobile zwyciężył w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE. W zasięgu sieci LTE T‑Mobile znajduje się ponad 99% populacji kraju.
Więcej informacji o technologii z której korzystać mogą klienci T‑Mobile dostępnych jest na http://www.najlepszasiec.pl.
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *