Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen ogłosił dziś, że rozszerzył pomiar reklam Nielsen Digital Ad Ratings w aplikacji mobilnej YouTube na 26 dodatkowych krajów: Belgia, Brazylia, Bułgaria, Czechy, Grecja, Hong Kong, Węgry, Indie, Indonezja, Irlandia, Izrael, Malezja, Meksyk, Holandia, Nowa Zelandia, Norwegia, Filipiny, Polska, Puerto Rico, Singapur, Afryka Południowa, Hiszpania, Tajwan, Tajlandia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

 

 

Usługa ta, dostępna obecnie w 34 krajach, dotychczas realizowana w ramach platformy YouTube na komputerach i przeglądarkach mobilnych, zapewnia niezależny i wszechstronny pomiar odbiorców reklamy w Youtube na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Pomiar Digital Ad Ratings dla aplikacji mobilnej YouTube został uprzednio udostępniony w Stanach Zjednoczonych w czerwcu 2017 r., w Kanadzie i Japonii w październiku 2017 r., w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech w styczniu 2018 r. oraz w Australii i we Włoszech 1 września 2018 r. Teraz jest dostępny również w Polsce.

Dzięki rozszerzeniu pomiaru o aplikację mobilną Youtube w Polsce klienci Nielsen Digital Ad Ratings będą mieli dostęp do danych demograficznych dotyczących wieku i płci konsumentów wyświetlających reklamy w aplikacji mobilnej YouTube, a także zasięgu, częstotliwości  i GRP mierzonych kampanii.

Pomiar reklam YouTube wykorzystuje spójną metodologię dla wszystkich wydawców mobilnych w Digital Ad Ratings. Umożliwia zarówno kupującym, jak i sprzedającym media wykorzystanie w pełni porównywalnych i deduplikowanych pomiarów w oparciu o identyfikację osób dla wszystkich wydawców – jest to kluczowy element w planowaniu i realizacji kampanii internetowych.

Dzięki Nielsen Digital Ad Ratings wydawcy, reklamodawcy i agencje mediowe będą mogli lepiej zrozumieć odbiorców komunikacji reklamowej w YouTube z wykorzystaniem wskaźników porównywalnych do tych używanych w telewizji.

„Ponieważ coraz więcej osób ogląda wideo na platformach i urządzeniach cyfrowych, kompleksowy pomiar Nielsena w YouTube poprzez Digital Ad Ratings ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia pełnego obrazu konsumpcji mediów zwłaszcza, że YouTube stanowi dużą część mobilnej reklamy wideo” podsumowuje Justyna Porębska, Digital Projects Manager, Nielsen.

Digital Ad Ratings jest jedynym na rynku niezależnym pomiarem kampanii, który można zrealizować na najważniejszych platformach, takich jak Facebook, Youtube i Google oraz platformach lokalnych wydawców.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *