BadaniaMediaTVP

Nieustający triumf „The Voice of Poland”

Dziewiąta edycja „The Voice of Poland” nie zwalnia tempa, a program ten jest jedną z najchętniej oglądanych pozycji telewizyjnych. Trzeci tydzień „Przesłuchań w Ciemno” obejrzało ponad dwa miliony widzów. To ponad 17 proc. widowni zebranej w tym czasie przed telewizorami.

Stabilna oglądalność i wierni widzowie

Za nami emisja pierwszych odcinków 9. edycji „The Voice of Poland” z nowym składem trenerskim. Nowa edycja muzycznego talent show znów przyciąga przed telewizory wiernych fanów programu.
W minioną sobotę największą widownię w grupach 4+, 16-49 i 16-59, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadził drugi odcinek programu emitowany o godz. 21:13. W grupie wszystkich widzów oglądało go aż 2 380 000 osób. W grupach komercyjnych Wszyscy 16-59 oraz Wszyscy 16-49, widownia tego odcinka była wyższa niż Mam Talent (grupa Wszyscy 16-59: The Voice of Poland rat# 1 379 000; Mam Talent rat# – 1282 000; grupa Wszyscy 16-49: The Voice of Poland rat# 973 000; Mam Talent rat# 955 000). Co ważne – w grupie Wszyscy 16-59 drugi odcinek The Voice of Poland miał wyższe udziały w widowni niż Mam Talent, które wynosiły 17,5% przy 16,9% udziałach programu TVN.

Z analizy wyników oglądalności poszczególnych edycji „The Voice of Poland” wynika, że widownia programu zawsze oscylowała wokół 2 mln widzów. Oznacza to, że muzyczne show Dwójki utrzymuje stabilną i wierną widownię na przestrzeni lat.

To dopiero początek wokalnych zmagań – czy emocje i poziom umiejętności uczestników w kolejnych odcinkach będą gwarantem wyższej widowni? Z pewnością tak. Na widzów czeka mnóstwo niespodzianek i muzycznych zaskoczeń.

Emisja kolejnego odcinka 9.edycji programu „The Voice of Poland” już w najbliższą sobotę o godz. 20.05 na antenie TVP2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *