Internet & Gry - Reklama

Noizz w nowej odsłonie

Portal NOIZZ po czterech latach od uruchomienia przechodzi proces redesignu. Nowa uproszczona, czarno-biała forma graficzna ma poprawić czytelność strony, wynieść treści na pierwszy plan oraz podkreślić miejski charakteru serwisu. Zmiany oznaczają również wprowadzenie nowych sekcji tematycznych i formatów redakcyjnych. Proces w dotyczy wszystkich rynków, na których dostępny jest NOIZZ: Polski, Niemiec, Serbii, Rumunii, Słowacji i Węgier. Za koncepcję i przeprowadzenie redesignu odpowiedzialny jest zespół działający pod kierownictwem międzynarodowego redaktora naczelnego NOIZZ, Filipa Połoski.

 

– Redesign jest kolejnym mocnym ruchem podkreślającym naszą pozycję lidera na rynku miejskich portali w regionie Europy Środkowej. W ciągu ostatnich dwóch lat udowodniliśmy swoją wiarygodność w tematach takich jak: moda, sprawy społeczne, czy ekologia i zależy nam, aby nowy wygląd serwisu dobrze to oddawał mówi Filip Połoska.

Nowa identyfikacja wizualna i zmiany na portalu są odpowiedzią na oczekiwania czytelników. Uporządkowanie treści i nowy design mają nawiązywać do magazynów premium. Wyraźną zmianą będzie wyróżnienie głównych kategorii na stronie głównej oraz większa widoczność autorów tekstów.

– Jest to dla nas kolejny etap rozwoju, chcemy jeszcze bardziej angażować czytelników i mocniej pokazać redakcję, bo jesteśmy bardzo dumni z zespołu, który udało nam się razem stworzyćdodaje Połoska.

– W odświeżonej identyfikacji Noizz zależało nam na uporządkowaniu istniejących rozwiązań, wprowadzeniu logiki w ich zastosowaniu i wykreowaniu minimalistycznego systemu wizualnego marki, tak by był tłem dla treści redakcyjnych mówi Bartek Kozłowski, dyrektor artystyczny Ringier Axel Springer Polska, odpowiedzialny za proces redesignu. – Minimalizm i surowość konstrukcyjna przyświecała naszym poszukiwaniom od samego początku i doprowadziła nas do wykreowania organizacji wizualnej opartej na kwadratachdodaje Kozłowski.

Redakcja planuje jeszcze bardziej powiązać serwis z Instagramem. Ponadto zostanie wprowadzonych kilka nowych formatów, w tym format mieszkaniowy „Na wynajmie”, autorski cykl o życiu seksualnym czy dotyczące bieżących tematów Q&A z ekspertami. Natomiast sekcja wideo zostanie wzbogacona o cykl na temat ekologii i zrównoważonego stylu życia.

Przy okazji redesignu powstaną również nowe reklamowe formaty premium.

– W 2018 roku zrealizowaliśmy nasze wszystkie cele biznesowe. Mieliśmy także bardzo duży wzrost projektów specjalnych i udało nam się nawiązać współpracę z bardzo cennymi dla nas klientami, m.in. markami adidas Originals, Nike, Netflix, Disney. Realizując szczególnie projekty specjalne dostrzegliśmy potrzebę w uwzględnieniu niestandardowych i kreatywnych rozwiązań, więc bardzo ważna była dla nas zmiana także w formatach reklamowych, które pozwolą na lepszą ekspozycję naszych partnerów – komentuje Justyna Bajer, Head of Noizz.

W związku z redesignem NOIZZ planowana jest kampania wspierająca nową platformę – począwszy od silnej kampanii online, poprzez reklamy drukowane, serię nowych materiałów redakcyjnych i współpracę z influencerami.

NOIZZ jest serwisem miejsko-lifestylowym Ringier Axel Springer Polska. Koncentruje się na tematach atrakcyjnych dla mieszkańców miast: od mody i stylu życia, poprzez muzykę po tematy społeczne, ekologiczne i politykę. Serwis NOIZZ.pl powstał w Polsce w 2015 roku, a obecny jest także w Niemczech, Słowacji, Rumunii, w Serbii oraz na Węgrzech. Noizz na przestrzeni ostatnich miesięcy współpracował z takimi markami jak adidas, Nike, New Balance, Samsung, Netflix czy Facebook. W zeszłym roku Noizz zrobił głośną akcję „Tu pijesz bez słomki”, dzięki której z ponad 700 polskich barów i restauracji zniknęły plastikowe rurki. Jest zaangażowany w promocję festiwali muzycznych i miał patronat nad trasą Dawida Podsiadło. Miesięcznie NOIZZ na wszystkich rynkach odwiedza 11 mln unikalnych użytkowników (według Google Analytics). NOIZZ.pl ma 3,9 mln unikalnych użytkowników.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *