Internet & Gry - Reklama

Nowa funkcja w Grupie Agora – Chief Data & AI Officer

Grupa Agora utworzyła w swojej strukturze nową, strategiczną funkcję – Chief Data & AI Officer (CDAO), którą od 1 kwietnia br. pełni Luiza Pawela-Wargocka, kierująca wcześniej działem Big Data.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Luiza Pawela-Wargocka jako Chief Data & AI Officer będzie odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie strategii danych oraz sztucznej inteligencji, a także będzie dbała o zgodność przechowywanych
      i przetwarzanych danych z przepisami dotyczącymi ochrony i jakości danych.

      – Sztuczna inteligencja ma coraz więcej zastosowań w różnych obszarach, również w branży mediowej, w której efektywne tworzenie i zarządzanie treściami jest niezbędne do podtrzymywania pozycji marek i tworzenia prz wagi konkurencyjnej –mówi Tomasz Grabowski, członek zarządu Agory odpowiedzialny za obszar technologii.Rozwiązania AI już teraz wspierają nasze zespoły w codziennej pracy, ale potrzebny jest ktoś, kto będzie na bieżąco monitorował rynek, dbał o współpracę z zewnętrznymi podmiotami oraz troszczył się o promocję w firmie nowych, innowacyjnych rozwiązań. Cieszymy się, że ekspertką w tym obszarze będzie w Grupie Agora właśnie Luiza Pawela-Wargocka jako Chief Data & AI Officer.

      Jej głównym zadaniem będzie współpraca z zespołami w całej Grupie Agora w celu identyfikacji kluczowych obszarów, w których dane i sztuczna inteligencja mogą przyczynić się do poprawy efektywności i wyników. Będzie promowała innowacyjne rozwiązania oparte na analizie danych i sztucznej inteligencji, szczególnie zwracając uwagę na aspekty synergii oraz współpracy pomiędzy
      spółkami Grupy.

      Luiza Pawela-Wargocka od ponad 20 lat związana jest z zaawansowaną analityką danych i hurtowniami danych. W Agorze od 2014 r. odpowiada za rozwój technologii i usług Big Data, w tym system gromadzenia danych behawioralnych użytkowników serwisów internetowych, system tagowania i kategoryzacji treści (NLP), system profilowania użytkowników oraz system rekomendacji treści. Pracę zawodową rozpoczynała jako pracowniczka naukowa w Katedrze Zastosowań Matematyki Instytutu Ekonomii KUL.

      foto. Agora

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *