Cyfrowy PolsatMedia

Nowa kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych ESOLEO (wideo)

Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z Grupy Polsat.

 

I wszystko staje się jasne!

Kampania zwraca uwagę, jak w prosty i szybki sposób można zadbać o własne finanse. Znani i lubiani aktorzy – Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielając się w role sąsiadów, w lekkiej i zabawnej rozmowie w przystępny sposób tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.

Mniejsze rachunki za prąd, kompleksowe zajęcie się formalnościami, przygotowanie projektu, pomoc w uzyskaniu kredytu przy zerowym wkładzie własnym, szybki montaż oraz możliwość skorzystania z dotacji – wszytko to zapewnia dostępna w całej Polsce oferta ESOLEO. Ze szczegółami oferty można się zapoznać w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu,  telefonicznie na infolinii – 222 136 222 i na stronie internetowej www.esoleo.pl.

 

 

 

Oferta ESOLEO – marka instalacji fotowoltaicznych z Grupy Polsat

Instalacje fotowoltaiczne ESOLEO skierowane są do wszystkich, którzy chcą produkować swój własny prąd i szukają niezawodnego i renomowanego rozwiązania. Posiadanie własnej „elektrowni słonecznej” pozwala płacić nawet do 95% mniej za rachunki za prąd, co przy miesięcznych opłatach w wysokości ok. 250 zł, po kilkunastu latach może przynieść nawet 100 000 zł oszczędności. Oferta ESOLEO dostępna jest w ponad 1000 punktach sprzedaży i obsługi klienta Plusa i Cyfrowego Polsatu w całej Polsce i zapewnia kompleksowe rozwiązanie i obsługę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, w tym również przygotowanie niezbędnych dokumentów, montaż i wsparcie techniczne, dzięki czemu klient może już tylko cieszyć się z uzyskanych benefitów.

Metryczka kampanii:

Nazwa reklamy: Instalacje fotowoltaiczne ESOLEO – płać mniej za prąd

Klient: Alledo

Kreacja: Agencja Scholz & Friends Warszawa

Produkcja: TFP

Postprodukcja: Televisor

Autor scenariusza: Weronika Zielińska, Paweł Czartoryski, Maciej Ładziński, Józef Dutkiewicz

Muzyka: „Calypso Del Sol” Frank Sark

Wykonawcy: Wojciech Błach, Dariusz Toczek, Szymon Kuligowski, Kamila Giza

Lektor: Jarosław Łukomski

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *