Nowa kampania reklamowa – Liga Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD.

 

 

Nowy spot zachęca do wyboru najlepszej oferty dla wszystkich fanów sportu – i nie tylko – z dwoma kanałami Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD oraz czterema serwisami telewizyjnymi premium w systemie PPV bez dodatkowych opłat. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA dostępne będą w abonamentach w cenie już od 50 zł miesięcznie, nawet przez 3 pierwsze miesiące bez opłat, a do wybranych ofert operator dołącza oficjalną replikę piłki Ligi Mistrzów UEFA gratis.

Ponadto oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu zawiera dobrze już znane widzom najpopularniejsze stacje sportowe, ponad 40 stacji filmowych oraz wygodne pakiety dostosowane do potrzeb całej rodziny.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono nośniki outdoorowe, m.in. z wykorzystaniem formatów przy najczęściej uczęszczanych trasach, oraz działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media.

Za pomysł kreatywny odpowiada agencja GREY Group, spot reżyserował Bartosz Prokopowicz. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

 

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.