Internet & Gry - Reklama

Nowa oferta Wyborcza.pl – subskrypcja na trzy lata

Zespół “Gazety Wyborczej” przygotował dla internautów nową, atrakcyjną cenowo ofertę prenumeraty cyfrowej – dzięki niej można zostać subskrybentem Wyborcza.pl aż na trzy lata. Oferta skierowana jest do czytelników, którzy nie posiadają aktualnie prenumeraty cyfrowej, i wychodzi naprzeciw zainteresowaniu dłuższymi i wygodniejszymi dla części zamawiających okresami subskrypcji. W specjalnej kampanii promocyjnej, która ruszyła 6 marca 2023 r., ofertę wspiera jedna z czołowych polskich publicystek politycznych, od początku związana z “Gazetą Wyborczą” – Agnieszka Kublik.

 

 Ostatnimi czasy coraz większą popularnością w wielu obszarach biznesowych cieszą się długoterminowe oferty sprzedażowe, stanowiące dla wielu klientów gwarancję niezmienności cen. Od kilku miesięcy obserwujemy to zjawisko także w Wyborcza.pl, notując coraz lepsze wyniki sprzedaży prenumerat rocznych. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie atrakcyjnej cenowo oferty trzyletniej subskrypcji – już teraz mogą z niej skorzystać czytelnicy, którzy planują właśnie z nami spędzić najbliższe lata i z serwisów Wyborcza.pl dowiadywać się o tym, co ma znaczenie mówi Marcin Madej, zastępca dyrektora marketingu “Wyborczej” odpowiedzialny za subskrypcje Wyborcza.pl.

Pakiet Premium Wyborcza dostępny jest dla nowych i powracających subskrybentów. Dzięki niemu będą oni mieć dostęp do treści Wyborcza.pl przez 3 lata (1097 dni) w cenie 599 zł.

Warunki oferowane w ramach pakietu są analogiczne do pakietu Premium, z wyjątkiem czasu trwania subskrypcji – oferta umożliwia korzystanie z treści Wyborcza.pl i Wyborcza.biz (Polska, świat, gospodarka, kultura, nauka, sport), dostęp do opinii eksperckich i odredakcyjnych z możliwością komentowania tekstów, do wiadomości z ponad 30 serwisów lokalnych, a także treści najlepszych magazynów dla kobiet w Polsce spod znaku “Wysokich Obcasów”. Oferta Premium Wyborcza to także teksty partnerów dziennika: “The New York Times”, “El Pais”, “La Repubblica”, “Tribune de Geneve”, “Le Soir”, “Le Figaro”, “Die Welt”, “Tages-Anzeiger”, a wszystko to dostępne na Wyborcza.pl lub poprzez aplikację na smartfon i tablet umożliwiającą czytanie na dowolnym urządzeniu.
Więcej informacji i możliwość zakupu – pod tym linkiem.

W specjalnej kampanii promocyjnej nową ofertę subskrypcyjną wspiera jedna z czołowych polskich publicystek politycznych, od początku związana z “Gazetą Wyborczą” – Agnieszka Kublik.

– W “Wyborczej” wierzymy w najlepsze dziennikarstwo. Wiemy, że ma moc, bo czyni nas lepiej poinformowanymi, mądrzejszymi. Oferujemy Ci historie, które warto poznać. Informacje, które trzeba znać. Pomagamy zrozumieć najważniejsze wydarzenia tu, gdzie mieszkasz, w Polsce i na świecie. Dołączysz do nas? – pisze Agnieszka Kublik.
Więcej informacji – tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *