MediaTVP

Nowa oprawa „Pytanie na Śniadanie”

W sobotę widzowie “Pytanie na Śniadanie” mogli po raz pierwszy obejrzeć program w nowej odsłonie i scenografii.

– Telewizja to nie tylko kontent, to przede wszystkim oprawa i wizualizacja, musi być piękny obrazek – powiedział prezes TVP Jacek Kurski. Prezes dodał również, że zarząd telewizji robi wszystko, aby dostarczać widzom „jak najlepszych możliwości wizualizacyjnych”.

– Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ” podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni. – mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska – Adamiak. Telewizja Polska rozbudowuje Dział kreacji. Efektem tych działań jest nowa oprawa „PnŚ” stworzona przez nowy zespół TVP. 

– Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVP dodała Katarzyna Sroczyńska-Adamiak.

W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby: Paweł Górka – grafik, Agata Tyszka – grafik, Mariusz Pietrzak – grafik, Waldemar Kompała – fotograf, Tomasz Klimek – producent, Justyna Kozłowska Domagała – kierownik działu kreacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *