Nowe wydanie dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”

We wtorek, 28 sierpnia br. ukaże się najnowszy numer dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”. Czytelnicy znajdą w nim m.in. recenzje najważniejszych jesiennych premier i wywiady z pisarzami – Georgem Saundersem, Davidem Van Reybrouckiem i Elizabeth Strout. Po raz kolejny do wydania dołączony zostanie dodatek „Najlepsze książki dla dzieci i młodszych dorosłych”, w całości poświęcony książkom dla dzieci i nie tylko.
 

 
Redakcja „Książek. Magazynu do czytania” przygotowała kolejny, 32-stronicowy dodatek poświęcony nowościom książkowym dla młodszych czytelników. W wydaniu znalazły się m.in. wybór 22 najlepszych premier książkowych dla dzieci według Joanny Olech oraz nowych powieści young adult według Natalii Szostak i Justyny Sucheckiej, a także wywiad z Pawłem Pawlakiem, który na nowo zilustrował „Małego księcia”. Czytelnicy dowiedzą się również, kim jest Nela, mała reporterka i przeczytają o książkach dla młodych buntowniczek spod znaku „girl power”.
W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania” jak zawsze znajdą się wywiady z pisarzami – z Georgem Saundersem porozmawiał Juliusz Kurkiewicz, a na pytania Michała Nogasia odpowiadali David Van Reybrouck i Elizabeth Strout. Tylko w magazynie „Książki” czytelnicy będą mogli zapoznać się z opowiadaniem Carmen Marii Machado, pisarki, o której wkrótce będzie głośno. Ponadto, w nowym numerze magazynu czytelnicy znajdą m.in. recenzje najważniejszych premier jesieni – książek Zadie Smith, Marka Bieńczyka, Thomasa Manna i George’a Sundersa. Kulisy polskiego lotu w kosmos odsłonią Dariusz Kortko i Marcin Pietraszewski, autorzy reportażu „Cena nieważkości”. Jakub Majmurek opowie o swoich przemyśleniach po lekturze biografii Krzysztofa Kieślowskiego, Katarzyna Wężyk oceni thriller, którego współautorem jest były amerykański prezydent, a Zyta Rudzka podzieli się swoimi wrażeniami z lektury najnowszej książki Katarzyny Grocholi. W tym numerze literacką klasykę – „Trędowatą” zinterpretuje w komiksie Agnieszka Świętek.
W numerze nie zabraknie również stałych pozycji: rubryki „Czytelnicy recenzują”, „Plotek z wyższej półki”, „Kalendarium Literackiego Jolki Literackiej” czy „Wydawcy Polecają”. Najnowsze wydanie „sponsoruje” Christopher Hitchens – Małgorzata I. Niemczycka przedstawi jego sylwetkę, a cytaty pisarza, rozsiane po całym numerze, stanowią komentarz do tekstów.
Nowe wydanie „Książek, Magazynu do czytania” ukaże się na rynku w cenie 11,99 zł. Jest dostępne m.in. w punktach sprzedaży prasy, a także – dla prenumeratorów cyfrowych „Gazety Wyborczej” – w aplikacji i na Wyborcza.pl/ksiazki.
Numer wspiera promocja w prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, w radiu, w kinach sieci Helios i w punktach sprzedaży prasy, a także autopromocja. Kreację kampanii przygotował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *