BadaniaMediaTVP

Nowości Telewizji Polskiej zyskują widzów

W weekend 1-3 października, aż 3,6 mln widzów (NAM**) oraz 3,4 mln widzów (MOR*) obejrzało w momencie największej oglądalności kolejny odcinek programu “Rolnik szuka żony” w TVP1. Z kolei 3,1 mln widzów (MOR) oraz 2,3 mln widzów (NAM) obejrzało w piku „The Voice of Poland” przesłuchania w ciemno (TVP2). Według NAM wzrosła też oglądalność serialu „Wojenne dziewczyny” (TVP1) oraz programu „Szansa na sukces”. TVP1 była liderem niedzieli z udziałami na poziomie 8,2%.

 

Według NAM, „Rolnik szuka żony” niezmiennie pozostaje liderem weekendu. Widownia programu w tę niedzielę wyniosła 3,3 mln widzów i była najwyższa od początku sezonu. Średnie udziały programu wyniosły 24,5%.

Z kolei przesłuchania w ciemno „The Voice of Poland” obejrzało średnio ponad 1,9 mln widzów, najwięcej w sezonie. Udziały anteny wyniosły 15,2%.

Wzrost widowni odnotował też serial „Wojenne dziewczyny”, którego odcinek zgromadził największą widownię od września – prawie 1,8 mln widzów, z udziałami na poziomie 12,2%.

Również licznie widzowie obejrzeli pierwszy odcinek rywalizacji pomiędzy uczestnikami „Szansy na sukces. Opole 2022”. Nowa edycja programu dedykowana Festiwalowi Polskiej Piosenki w Opolu podwyższyła wyniki anteny w paśmie i zgromadziła prawie 1,2 mln widzów przy udziałach ponad 13%.

Dużym zainteresowaniem w sobotę, 2 października cieszył się uroczysty koncert inaugurujący XVIII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. Widownia koncertu z Filharmonii Narodowej, w którym uczestniczyli laureaci wcześniejszych edycji konkursu, w momencie największej oglądalności wyniosła 1,6 mln osób w TVP1.

Natomiast TVP Kultura i kanał streamingowy TVP Kultura 2 zapraszają codziennie na transmisje z przesłuchań oraz do studia konkursowego z Filharmonii Narodowej. Laureatów konkursu poznamy 21 października.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *