MediaZapowiedzi TV

Nowy sezon serialu “Biedronka i Czarny kot” w Disney Channel

Marinette i Adrien to dwójka niezwykłych nastolatków. Zostali wybrani na wybawców Paryża! Ochraniając miasto przybierają postać superbohaterów: Marinette zamienia się w Biedronkę, a Adrien w Czarnego Kota – nie znają jednak swoich prawdziwych tożsamości.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Już od 4. października widzowie zobaczą nowe przygody dwójki nastolatków! 13. premierowych odcinków to dobra okazja do związania się z serialem w formie sponsoringu i obecności w Youtube kanałów Disneya, które stanowią naturalne przedłużenie kampanii telewizyjnych. Materiały video na Youtube Disney Channel zgromadziły ponad 1 milion subskrybentów i 6,6 mln odsłon miesięcznie.

      Biedronka i Czarny kot to druga najsilniejsza marka telewizyjnych dla dzieci według badania zrealizowanego w grudniu przez IRCenter i TVN Media pt. „Siła contentu dziecięcego”. Atrybuty serialu, które wymienili respondenci to: ciekawość świata / ludzi, miła rozrywka i relaks, mówienie prawdy.

       

      Wiosenne odcinki serialu uzyskały 5,6% SHR w grupie dziewczynek w wieku szkolnym (W 7-12) i AFF równe 175 (W 7-12 vs A 4-12). Format gromadził miesięcznie średnio 1,2 mln widzów powyżej 4. roku życia.

      Źródło: NAM, SHR%, AFF, W 7-12, IV – 15 VI, 2021, COV A4+, 6:00 – 20:59; Social Blade, subskrypcje, VV, 06.2021; Badanie własne IRCenter & TVN Media: „Siła contentu dziecięcego”.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *