Nowy sezon serialu „Biedronka i Czarny kot” w Disney Channel

Marinette i Adrien to dwójka niezwykłych nastolatków. Zostali wybrani na wybawców Paryża! Ochraniając miasto przybierają postać superbohaterów: Marinette zamienia się w Biedronkę, a Adrien w Czarnego Kota – nie znają jednak swoich prawdziwych tożsamości.

 

Już od 4. października widzowie zobaczą nowe przygody dwójki nastolatków! 13. premierowych odcinków to dobra okazja do związania się z serialem w formie sponsoringu i obecności w Youtube kanałów Disneya, które stanowią naturalne przedłużenie kampanii telewizyjnych. Materiały video na Youtube Disney Channel zgromadziły ponad 1 milion subskrybentów i 6,6 mln odsłon miesięcznie.

Biedronka i Czarny kot to druga najsilniejsza marka telewizyjnych dla dzieci według badania zrealizowanego w grudniu przez IRCenter i TVN Media pt. „Siła contentu dziecięcego”. Atrybuty serialu, które wymienili respondenci to: ciekawość świata / ludzi, miła rozrywka i relaks, mówienie prawdy.

 

Wiosenne odcinki serialu uzyskały 5,6% SHR w grupie dziewczynek w wieku szkolnym (W 7-12) i AFF równe 175 (W 7-12 vs A 4-12). Format gromadził miesięcznie średnio 1,2 mln widzów powyżej 4. roku życia.

Źródło: NAM, SHR%, AFF, W 7-12, IV – 15 VI, 2021, COV A4+, 6:00 – 20:59; Social Blade, subskrypcje, VV, 06.2021; Badanie własne IRCenter & TVN Media: „Siła contentu dziecięcego”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *