Nowy wymiar randkowania „Gra o klony” w MTV Polska

W kwietniu kanał MTV Polska osiągnął 0,12% udziału w grupie A16-49 i dotarł średnio do 108 tysięcy widzów dziennie. Z kolei w pierwszej połowie maja udział wyniósł 0,15% w tej samej grupie wiekowej, docierając średnio do 121 tysięcy widzów dziennie. Wysoka oglądalność wiąże się z premierami nowych programów, jakie pojawiły się w tym miesiącu na antenie MTV Polska.

 

 

MTV przenosi randkowanie na zupełnie inny poziom w najnowszym programie „Gra o klony”. Uczestnicy otrzymają niepowtarzalną szansę na romantyczne spotkanie z siedmioma klonami swojej ulubionej gwiazdy. Aby znaleźć drugą połówkę, muszą odkryć prawdziwą osobowość swojego wybranka, ponieważ… wszyscy wyglądają tak samo! Zarówno w trakcie przeprowadzania testów zgodności, jak i randek, każdy klon będzie robił wszystko, aby wyróżnić się z tłumu pozostałych uczestników programu i sprawić, że gwiazda wybierze właśnie jego.

Nowe odcinki „Gry o klony” w każdy piątek o godz. 22:00 na antenie MTV Polska, a od 1 czerwca w sobotę o godz. 24:00.

Na ekrany powraca zwariowana „Ekipa z Newcastle”. W najnowszej odsłonie programu pojawią się uczestnicy znani z poprzednich edycji m.in. Holly Hagan, Sophie Kasaei oraz Nathan Henry. Z pewnością nie zabraknie gorących romansów i szalonych imprez do rana.

Nowe odcinki „Ekipy z Newcastle” w piątek o godz. 23:00, a od 2 czerwca w niedzielę o godz. 22:00.

W niedzielę o godz. 23:00 emitowane są nowe odcinki programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, który cieszy się dużą popularnością wśród widzów MTV Polska. W jedenastym sezonie do znanych Ekipowiczów dołączyli uczestnicy z programu „Ex na plaży Polska” – Ewa, Anastasiya, Damian „Dzik” i Kasjusz. Nowi członkowie wnieśli ze sobą potężną dawkę dobrej zabawy i szalonych pomysłów.

Nowe odcinki „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” w niedzielę o godz. 23:00.

Z kolei w ramówce MTV Music znajdą się m.in. pasma muzyczne z największymi polskimi, europejskimi oraz amerykańskimi przebojami. Nie zabraknie również porannego pasma, które rozbudzi widzów i doda energii na cały dzień.

Z kolei w każdy weekend na widzów czekać będzie pasmo MTV Dance, poświęcone popularnej muzyce tanecznej.

W pierwszej połowie maja stacja MTV Music osiągnęła 0,04% udziału w grupie 16-49, docierając średnio do 82 tysięcy widzów dziennie.

Źródło: NAM, 01.04-14.05.2019, 06:00-25:59, A16-49, DayParts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *