BadaniaMediaTVP

Odcinki specjalne „Rolnik szuka żony” i „Jaka to melodia?” oraz „Korona Królów. Jagiellonowie” świątecznymi hitami TVP

W niedzielę, 25 grudnia najliczniejszą widownię zgromadził wyemitowany w TVP1 odcinek specjalny programu „Rolnik szuka żony”, który w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało 2,2 mln osób. W poniedziałek, 26 grudnia świąteczny odcinek programu „Jaka to melodia?” w piku wg MOR oglądało 2,2 mln osób. Nowość – „Koronę Królów. Jagiellonowie” w TVP1 w drugi dzień świąt zobaczyło w momencie najwyższej oglądalności wg MOR 1,7 mln osób. Według NM** w TOP10 programów świątecznego weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej. Jedynka 25 grudnia z udziałami na poziomie 9,5% i 26 grudnia z udziałami na poziomie 8,9% była liderem oglądalności.

 

W Wigilię, 24 grudnia najliczniejszą widownię uzyskał koncert „Chwała na wysokości, a pokój na ziemi – koncert kolęd z udziałem Pary Prezydenckiej”, który w Jedynce obejrzało według MOR średnio 1,6 mln osób. Według NM koncert obejrzało 1,6 mln osób, przy udziałach 18,3%. Koncert znalazł się również w TOP10 weekendu. „Wielkie kolędowanie w Chicago”, koncert z Bazyliki św. Jacka w Chicago emitowany również w Wigilię w TVP1 i TVP Polonia obejrzało łącznie wg NM 974 tys. widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 11.1%. Według MOR koncert zobaczyło w TVP1 i TVP Polonia w piku 1,7 mln osób, średnia oglądalność na obu antenach wyniosła 1,3 mln osób. Natomiast transmisję uroczystej Pasterki z Watykanu z udziałem Papieża Franciszka oglądało w Wigilię w TVP1 898 tys. osób (udz. 7,9%). Wg MOR transmisję pasterki obejrzało średnio 1,2 mln osób.

25 grudnia, hitem dnia okazał się odcinek specjalny programu „Rolnik szuka żony”. Średnia widownia wyniosła 2 mln osób według MOR, a według NM 2,1 mln widzów przy udziałach 15,8%. Program był liderem pasma, znalazł się również w TOP10 weekendu.

Świetny wynik uzyskał wyemitowany 26 grudnia specjalny odcinek ulubionego przez widzów programu „Jaka to melodia?”, który według NM średnio zgromadził ponad 1,8 mln osób, co pozwoliło uzyskać udziały na poziomie 15,3%. W MOR w piku muzyczny program oglądało 2,2 mln osób.

Wśród seriali Telewizji Polskiej emitowanych podczas świątecznego weekendu widzowie wybrali nowość – „Koronę Królów. Jagiellonowie” w TVP1. Odcinek emitowany 26 grudnia zgromadził wg MOR średnio 1,7 mln widownię, według NM serial średnio obejrzało 1,4 mln widzów, przy udziałach 10%, serial był liderem pasma, znalazł się również w TOP10 weekendu.

W świąteczny weekend cztery kanały TVP osiągnęły swoje najwyższe udziały: 25 grudnia TVP Polonia uzyskała 0,78% udziałów, rekord od maja 2022 roku. 26 grudnia TVP Dokument miał udział na poziomie 0,32%, najlepszy od czerwca 2022 roku, a udziały TVP Historia 26 grudnia kształtowały się na poziomie 1,35% – rekord od lipca 2022 roku. 23 grudnia 0,92% udziału uzyskało TVP HD, jest to najwyższy udział kanału od sierpnia 2022 roku. Na pierwszym miejscu wśród najliczniej oglądanych w TVP HD znalazł się serial „07 zgłoś się”, odcinek emitowany 23 grudnia oglądało średnio wg NM 137 tys. widzów (udz. 1,86%). Na maraton serialu „07 zgłoś się” TVP HD zaprasza już w najbliższy piątek, 30 grudnia.

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *