Internet & Gry - Reklama

Onet Poczta z możliwością dodawania logotypu firmy w mailingach reklamowych

Onet Poczta jako pierwsza w Polsce od września wprowadza innowacyjne rozwiązanie umożliwiające klientom dodawanie logotypu w mailingach reklamowych. Logo firmy, która skorzysta z takiej usługi, wyświetli się w skrzynce adresata zaraz obok tematu maila.

 

Zespół Onet Poczty stale pracuje nad nowymi produktami reklamowymi dla swoich klientów, których celem jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa oraz efektywności kampanii marketingowych.

– Nasza poczta od dawna może pochwalić się wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań, poprawiających bezpieczeństwo użytkowników i efektywność działań reklamowych klientów. Ostatnio wprowadzoną nowością był serwis Onet Mailingi, umożliwiający samodzielne tworzenie i wysyłanie kampanii mailingowych do bazy naszych użytkowników, a także Zweryfikowany Nadawca, narzędzie podnoszące bezpieczeństwo wysyłekmówi Marek Kopeć, business owner Onet Poczty.

Od września reklamodawcy skorzystają z nowej usługi – możliwości wyświetlania logotypu w skrzynce odbiorczej. Rozwiązanie bazuje na tzw. BIMI (Brand Indicator for Message Identification), czyli nowoczesnym standardzie uwierzytelniania wiadomości, które poprawia również bezpieczeństwo wysyłek oraz samych użytkowników.

Dotychczasowe realizacje, z wykorzystaniem logotypów w kampaniach mailingowych, wykazały podniesienie wskaźników open rate średnio o prawie 7% i CTR o ponad 20%. Wyświetlanie logotypu firmy w skrzynce mailowej pozytywnie wpływa także na zaufanie do nadawcy i jego korespondencji oraz przekłada się na wzrost świadomości marki i rozpoznawalność w skrzynce pocztowej.

Od niedawna BIMI obowiązuje w całej korespondencji jaka przychodzi na Onet Pocztę. Dzięki temu użytkownicy poczty są jeszcze lepiej chronieni przed spamem, phishingiem i innymi próbami wyłudzenia danych osobistych.

– Wyświetlanie logotypu nadawcy w mailingach reklamowych jest kolejną usługą dla naszych klientów dodaje Paweł Łosik, Senior Ad Product Manager, odpowiedzialny m.in. za ofertę reklamową w obszarze Onet Poczty. – Dodatkowo, cieszy nas to, że zaoferowaliśmy taką możliwość reklamodawcom, jako pierwsi w Polsce.

Poza tym klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty formatów reklamowych, zarówno dużych budujących zasięg i świadomość (screening na oknie logowania czy Poczta Impact Max Multiscreen), jak i efektywnościowych (OnetInbox).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *