Październikowy Twój Styl z akcją rabatową w Polsce

Październikowy Twój STYL z NAJWIĘKSZĄ AKCJĄ RABATOWĄ W POLSCE oraz dodatkiem TRENDY jesień-zima 2017/2018
 
Październikowe wydanie, liczące aż 416 stron, to także 10. edycja NAJWIĘKSZEJ AKCJI RABATOWEJ W POLSCE „STYLOWE ZAKUPY”.
Tym razem akcja obejmuje , oprócz miesięcznika Twój Styl, także dwutygodnik SHOW, aby zbudować maksymalny zasięg, wychodząc tym samym naprzeciw oczekiwaniom Partnerów i Sponsorów akcji.
Twój Styl wspólnie z magazynem SHOW zapraszają Czytelniczki na weekend rabatów od 29 do 1 października 2017. W w.w tytułach (tj. w Twoim STYLU nr 10/2017 na rynku 12 września oraz w magazynie SHOW nr 19/2017 na rynku 18 września) znajdą się kupony rabatowe na zniżki do 50% na najnowsze kolekcje jesień-zima 2017/2018. W jesiennej edycji do współpracy przystąpiła ponownie rekordowa liczba partnerów – ponad 400 firm – co dla Czytelniczek oznacza możliwość skorzystania z oferty rabatowej w ponad 13 000 sklepach w całej Polsce!
Sponsorem głównym akcji STYLOWE ZAKUPY jest Bank Millenium.
Ponadto w październikowym numerze Twojego STYLU znajdzie się dodatek TRENDY jesień-zima 2017/2018 w którym zaprezentowane zostały inspiracje modowe ze światowych wybiegów a także przykładowe stylizacje z wykorzystaniem najmodniejszych propozycji modowych, możliwych do kupienia w ramach akcji Stylowe Zakupy z podliczonymi rabatami.
Dodatkowo…Październikowy Twój STYL już po raz 22. organizuje akcję „Twoje życie Twój STYL”, w ramach której zamieszcza kupony dające prawo do aż 30% rabatu na badania profilaktyczne (min. na mammografię, usg piersi, cytologię). W tym roku ułatwia badania czytelniczkom w 95 placówkach (łącznie ponad 150 oddziałów w całej Polsce) z 76 miast.
Październikowe wydanie miesięcznika Twój STYL ukaże się w sprzedaży już 12 września 2017 roku, w cenie 7,99 zł., nakładzie 300 tysięcy egz.
Sprzedaż Twojego STYLU będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje Grup TVP, TVN i Polsatu), radiu (RMF i RMF Classic) oraz w internecie (Interia.pl).
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *