BadaniaTVP

„Pierwsza Randka” – sukces prawdziwych emocji w TVP2

W czwartek 8 czerwca Dwójka wyemitowała finałowy odcinek pierwszego sezonu „Pierwszej randki”. Show z udziałem singli cieszyło się dużą popularnością. Średnia widownia wszystkich odcinków wyniosła ponad milion widzów, a średnie udziały 6,8%.
 
W pierwszym sezonie „Pierwszej randki” wystąpiło 50 par. Program udowodnił, że Polacy lubią randkować bez względu na zawód czy wiek. Uczestnikami byli zarówno pracownicy fabryk, jak i sportowcy, osoby pracujące w gastronomii, rolnicy i przedstawiciele świata biznesu. Również wiek osób, które zgłosiły się do udziału w programie, pokazał, że na każdym etapie życia można rozpocząć poszukiwania miłości. Widzowie mogli obserwować randkowe zmagania maturzystów i studentów, 30- i 40-latków i seniorów.

Podczas romantycznych kolacji nie zabrakło emocji. Namiętne tańce i niewinne pocałunki przeplatały się z ostentacyjnymi wyjściami w połowie randki. Niezależnie jednak od rozwoju wydarzeń „Pierwsza randka” była dla uczestników szansą na spotkanie wymarzonej drugiej połówki, a dla widzów możliwością obserwacji kiełkującej miłości lub postępującego rozczarowania.
„Pierwsza randka” to jedyny program pełen dynamicznych i zaskakujących zwrotów akcji. Zrealizowany w oparciu o format „First Dates” prezentujący intymny świat „randkowiczów”. Program ten podbił serca widzów na całym świecie, gromadząc miliony przed telewizorami w Kanadzie, Australii, Irlandii, Niemczech, Hiszpanii czy Wielkiej Brytanii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *