Platforma Canal+ wymienia sprzęt abonentom! Idą zmiany!

Platforma Canal+ zaczęła wysyłać pisma do Abonentów, w który  informuje o konieczności wymiany posiadanych kart Cameleon i dobraniu dekodera dedykowanego CANAL+, inaczej wszyscy Abonen cistracą odbiór od 1 lipca 2020 r na sprzęcie własnym.

 

 

 

 

Jednocześnie Platforma Canal+ nie daje nam żadnego wyboru, czy chcemy moduł CAM CI+, czy dekoder i wymienia dekoder ze sparowaną kartą Cayman.

 

 

Natomiast w przypadku braku akceptacji dokonywanych zmian nie daje możliwości rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji.


15 myśli na temat “Platforma Canal+ wymienia sprzęt abonentom! Idą zmiany!

  • 23 listopada 2019 o 22:57
    Permalink

    W takim wypadku stracą starych klientów którzy korzystają z nc+ posiadających dwa domy, którzy zabierają ze sobą tylko kartę żeby kożystać z tv. Poprostu po 15 latach się rozstaniemy.

    Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 07:27
    Permalink

    Niestety w dobie internetu telewizja sat to relikt przeszłości z kosmicznymi cenami i miernym kontentem. Wiele lat mialem c+ a teraz już nie czuję takiej potrzeby. Na moim dużym bloku po remoncie zostaly tylko dwie anteny sat. Mam Netfix i HboGo i to wystarczy. Właściwie to nawet o jedną pozycję za dużo. Po 3 mies. na przemian to dobry pomysł.
    Ps. Częśc abonentów miała pewnie pelny pakiet tylko dla tego bo go sobie w jakis sposób rozdzielała. Wielu takich odejdzie i nigdy już nie wróci bo tkwili w tym tylko z przyzwyczajenia i ze wzgledu na mniejsze koszty.

    Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 12:17
    Permalink

    No to przyjdzie czas się rozstać.

    Odpowiedz
    • 28 listopada 2019 o 06:20
      Permalink

      Wątpię żeby była możliwość wymiany dekodera na zasadach korzystnych dla klientów. Sam chętnie wziąłbym ten obsługujący 4K, ale miesięczna opłata w wysokości 20zł to jakaś kpina. Brakuje w Polsce takiego gracza, który zaoferuje w podobnej lub lepszej jakości kontent sportowy przez internet.

      Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 14:10
    Permalink

    Szkoda tylko, że chcą dodatkowej opłaty za dekodery! Obecnie mam dekodery z kartami cameleon za 0 zł. Jak wymienię to naliczaja opłatę 10 zł miesięcznie! Bardzo chętnie wymienię dekodery ale na warunkach jakie mam. A tu nie dość, że mnie zmuszają do wymiany to jeszcze muszę za to płacić. Dobrze, że umowa kończy mi się właśnie w lipcu 2020.

    Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 14:39
    Permalink

    Nie ma takiej opcji. Pismo do Urzędu Ochrony Konsumenta i pozamiatane. Będzie słona kara.

    Odpowiedz
    • 25 listopada 2019 o 23:34
      Permalink

      Popieram. Zgłaszam reklamację od marca b.r. z NC+ bo już wtedy zmienili oprogramowanie i zamiast kilkudziesięciu mam dostęp do kilku kanałów sat. Nie mam dostępu do tych, na których mi zależy. Proponuję zorganizowanie wspólnej akcji. Jako ciekawostka rachunek przysyłają za pełny dostęp pomimo, ze informowałem o braku dostępu. Czy możemy mieć wsparcie prawników? Mail: lech.maj@gmail.com

      Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 15:50
    Permalink

    Kiedy tylko gruchnęła wieść że nc+ łączy się ponownie z canal+ było wiadomo na podstawie wcześniejszych doświadczeń, że oznacza to problem dla abonentów. Canal+ słynął z ilości spraw i problemów.

    Odpowiedz
  • 25 listopada 2019 o 16:49
    Permalink

    Ja mam nc+ tylko dlatego ze mam dwie stare karty z cyfry (owczesny multiroom tak dzialal ze sie dostawalo 2 karty) i msm je osadzone w modulach CI. Wygodne to bo operuje sobie telewizja pilotem od TV Jak mi zmienia na jakies badziewne pudelevzka ktore bede musial stawiac kolo TV to im podziekuje i zostane przy TV naziemnej plus netflixie.

    Odpowiedz
  • 26 listopada 2019 o 20:29
    Permalink

    Jestem starym użytkownikiem cyfry. Czy jesli posiadam dwie karty cameleon (mam własne Dekodery) otrzymam dwa Dekodery i dwie sparowane z nimi karty?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *