Platforma Canal+ wymienia sprzęt abonentom! Idą zmiany!

Platforma Canal+ zaczęła wysyłać pisma do Abonentów, w który  informuje o konieczności wymiany posiadanych kart Cameleon i dobraniu dekodera dedykowanego CANAL+, inaczej wszyscy Abonen cistracą odbiór od 1 lipca 2020 r na sprzęcie własnym.

 

 

 

 

Jednocześnie Platforma Canal+ nie daje nam żadnego wyboru, czy chcemy moduł CAM CI+, czy dekoder i wymienia dekoder ze sparowaną kartą Cayman.

 

 

Natomiast w przypadku braku akceptacji dokonywanych zmian nie daje możliwości rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji.

30 thoughts on “Platforma Canal+ wymienia sprzęt abonentom! Idą zmiany!

    • 27 września 2020 o 15:42
      Permalink

      Ja nic takiego nie otrzymałam, ale karta w sierpniu straciła częściowo uprawnienia na kanałach informacyjnych, wyłączono mi całą grupę programów tvn i polsaty… inne takie jak axny, comedy central, planet, discovery… nadal odbiera. Po zgłoszeniu tego u nich powiedziano mi, że mam się zgłosić po nowy dekoder i kartę, więc złożyłam wypowiedzenie umowy… W końcu w internecie można znaleźć wszystko, po co płacić za coś co nie działa?

      Odpowiedz
  • 23 listopada 2019 o 22:57
    Permalink

    W takim wypadku stracą starych klientów którzy korzystają z nc+ posiadających dwa domy, którzy zabierają ze sobą tylko kartę żeby kożystać z tv. Poprostu po 15 latach się rozstaniemy.

    Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 07:27
    Permalink

    Niestety w dobie internetu telewizja sat to relikt przeszłości z kosmicznymi cenami i miernym kontentem. Wiele lat mialem c+ a teraz już nie czuję takiej potrzeby. Na moim dużym bloku po remoncie zostaly tylko dwie anteny sat. Mam Netfix i HboGo i to wystarczy. Właściwie to nawet o jedną pozycję za dużo. Po 3 mies. na przemian to dobry pomysł.
    Ps. Częśc abonentów miała pewnie pelny pakiet tylko dla tego bo go sobie w jakis sposób rozdzielała. Wielu takich odejdzie i nigdy już nie wróci bo tkwili w tym tylko z przyzwyczajenia i ze wzgledu na mniejsze koszty.

    Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 12:17
    Permalink

    No to przyjdzie czas się rozstać.

    Odpowiedz
    • 28 listopada 2019 o 06:20
      Permalink

      Wątpię żeby była możliwość wymiany dekodera na zasadach korzystnych dla klientów. Sam chętnie wziąłbym ten obsługujący 4K, ale miesięczna opłata w wysokości 20zł to jakaś kpina. Brakuje w Polsce takiego gracza, który zaoferuje w podobnej lub lepszej jakości kontent sportowy przez internet.

      Odpowiedz
        • 20 stycznia 2020 o 01:37
          Permalink

          dekoder co dostałeś to kpina!! bo tylko gówniany dają!! ja mam kanały ustawione po swojemu i tylko tak mi pasuje, a skakanie jak k..r..a to mi nie pasuje! mam na 1-pr 1, na 2 – pr 2 itd…
          ja używam swój i kiedy jest coś ciekawego to sobie nagrywam i oglądam w czasie wolnym. Nie ważne w którym pokoju nagrywam i w którym odtwarzam. Tam gdzie coś robię to oglądam, nawet w łazience w wannie na byle jakim dekoderze i monitorze. wiec co tu więcej gadać. a s-fa opłacam ze 20 lat i na pewno oleję jak będę kazali zmienić na swój szajs!!

          Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 14:10
    Permalink

    Szkoda tylko, że chcą dodatkowej opłaty za dekodery! Obecnie mam dekodery z kartami cameleon za 0 zł. Jak wymienię to naliczaja opłatę 10 zł miesięcznie! Bardzo chętnie wymienię dekodery ale na warunkach jakie mam. A tu nie dość, że mnie zmuszają do wymiany to jeszcze muszę za to płacić. Dobrze, że umowa kończy mi się właśnie w lipcu 2020.

    Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 14:39
    Permalink

    Nie ma takiej opcji. Pismo do Urzędu Ochrony Konsumenta i pozamiatane. Będzie słona kara.

    Odpowiedz
    • 25 listopada 2019 o 23:34
      Permalink

      Popieram. Zgłaszam reklamację od marca b.r. z NC+ bo już wtedy zmienili oprogramowanie i zamiast kilkudziesięciu mam dostęp do kilku kanałów sat. Nie mam dostępu do tych, na których mi zależy. Proponuję zorganizowanie wspólnej akcji. Jako ciekawostka rachunek przysyłają za pełny dostęp pomimo, ze informowałem o braku dostępu. Czy możemy mieć wsparcie prawników? Mail: lech.maj@gmail.com

      Odpowiedz
  • 24 listopada 2019 o 15:50
    Permalink

    Kiedy tylko gruchnęła wieść że nc+ łączy się ponownie z canal+ było wiadomo na podstawie wcześniejszych doświadczeń, że oznacza to problem dla abonentów. Canal+ słynął z ilości spraw i problemów.

    Odpowiedz
  • 25 listopada 2019 o 16:49
    Permalink

    Ja mam nc+ tylko dlatego ze mam dwie stare karty z cyfry (owczesny multiroom tak dzialal ze sie dostawalo 2 karty) i msm je osadzone w modulach CI. Wygodne to bo operuje sobie telewizja pilotem od TV Jak mi zmienia na jakies badziewne pudelevzka ktore bede musial stawiac kolo TV to im podziekuje i zostane przy TV naziemnej plus netflixie.

    Odpowiedz
  • 26 listopada 2019 o 20:29
    Permalink

    Jestem starym użytkownikiem cyfry. Czy jesli posiadam dwie karty cameleon (mam własne Dekodery) otrzymam dwa Dekodery i dwie sparowane z nimi karty?

    Odpowiedz
  • 29 grudnia 2019 o 20:41
    Permalink

    Rozumiem Cyfre+, ale to powolny koniec tego operatora. W lipcu oddam im kartę Cameleon i hey. Kończy mi się 12 letnia umowa. Zakończenie mojego sponsoringu tej stacji.

    Odpowiedz
  • 26 marca 2020 o 10:09
    Permalink

    nie pamiętam już jak długo im płacę za pakiet premium . Mam dekoder który służy za odtwarzacz praktycznie wszystkiego i nie ma opcji bym postawił drugi kaloryferek kręcący licznikiem jak szalony. a jak go wyłączę całkiem to uruchamia się pół dnia bo sam rozruch to już 5x za długo a jeszcze sprawdzanie nowego oprogramowania. Wywalił bym go za okno po tygodniu więc sory nie skorzystam . Wieloletnia współpraca dobiega końca… No chyba że dostanę moduł cam, który będzie współpracował z moim sprzętem i będzie działał multiroom …..

    Odpowiedz
  • 18 czerwca 2020 o 15:44
    Permalink

    Wydałem na nich przez cały okres bycia abonentem około 20 tys pln . Nigdy w głowie nie było mi użytkować ich dedykowanego sprzętu – a każda taka próba kończyła się fiaskiem. Więc teraz, jeżeli tylko spróbują mi to narzucić, to skończy się pewna era … Myślę, że szybko o nich zapomnę w dobie dostępności do innych mediów.

    Odpowiedz
  • 29 czerwca 2020 o 21:06
    Permalink

    Jestem z niemiec, z cyfrom jestem öd poczontku , zawsze mnie wkurzaly ich pomysly
    Z oprogramowaniem i dennymi low Costa dekoderami, zaczolem cyfrowa telewizje
    Öd dekodera Humax, ktorego pozniej zamienilem na nowego Humaxa juz z quaddecoderem i multimedialnym Systemen, duzym dyskiem , slotami USB i czytnikiem kart …. Oraz dwoma CI cam….. Uzywam cyfry przez CI… Oraz niemieckiego HD przez HD+ CI plus Marta….. W tym przypadku kiedy przyzwyczailem sie do listy Programme ktora sam stworzylem, oraz obslugi mojego media center, nie wyobrazam sowie wspolpracy ze sprzetem ktory narzuci mi nowa cyfra öd nowa…. Szkoda ze krotkowzrocznosc mlodych w cyfrze nie potrafi zkapowac ze to my klienci placimy im Pensje i ze w uslugach chodzi o to zeby Klient byl zadowolony i nie robic jemu pod gorke… Owszem Technika sie rozwija, ale NP. Nie kazdy senior ma ochote caly sposob korzystania z mediow stawiac na glowie o uczyc sie wszystkiego öd nowa ze o kosztach juz nie wspomne….. Kazdego kto pomoze cza zaplacic…. I nawet jak cyfra COS da za darmmo to i tak k powstajom koszta….. Propozycja dla cyfry : dajciez CI z nowom kartom dla wszystkich starych klientow ktorzy takie zechca, a dla nowych dekodery jesli zechca….. I tyle….. Pomyslcieile klientow uciekniebez powrotnie…..

    Odpowiedz
    • 11 sierpnia 2020 o 04:58
      Permalink

      Mam umowę do końca roku. Jeżeli się nic nie zmieni, rezygnuję. Mam VU+ ULTIMO 4K od ponad roku. Jak mam coś kombinować, to będę. Na tym sprzęcie to możliwe. A tak jak inni piszą przesiadać się z Mercedesa na kaszlaka bez klimatyzacji, elektrycznie ustawianych lusterek czy podgrzewanych siedzeń nie mam zamiaru. Pozdrawiam.

      Odpowiedz
  • 18 sierpnia 2020 o 21:04
    Permalink

    Właśnie od tygodnia wywaliło mi wszystkie kodowane. Dekoder Ferguson z dodatkową modułem zmieniającym nagłówek FEDC na 0068. Podłączyłem ten oryginalny tani – tragedia, nawet obraz do d…. . Używa ktoś dekoderów nie z Cyfry?

    Odpowiedz
    • 27 sierpnia 2020 o 09:58
      Permalink

      Niestety ja też używam dekoderów Ferguson i też mi wywaliło część na kodowane. Na infolinii kazali mi zgłosić się po dekodery do punktu ( nic nie było mowy o opłacie, pewnie okaże się na miejscu). Czy ktoś używa dłużej dekoderów Cyfry, żeby ocenić czy da się z tym żyć ?

      Odpowiedz
  • 27 sierpnia 2020 o 17:07
    Permalink

    Posiadam dekoder DSI83 na własność, karta Cameleon (szara po Cyfrze+) wszystkie kanały (premium) jak dotąd śmigają i żadnej info. o wymianie dekodera nie otrzymałem.

    Odpowiedz
    • 27 sierpnia 2020 o 23:36
      Permalink

      Też mam pierwszego cameleona, na vu+ solo2, nie dostałem listu a teraz pozdychały mi kanały HBO i TVN oraz trochę innych. Działają mi Canal plusy, NGC i parę innych. Dziwne. Jak tego nie obejdę na moim tunerze, ew poprzez moduł CI+, to kończę kilkunastoletnią współpracę z cyfrą+, n, nc+, canal+. Nie widzę możliwości przymusowego korzystania z dramatycznego domyślnego tunera platformy tv.

      Odpowiedz
  • 1 września 2020 o 00:15
    Permalink

    Przyłączam się,
    to niesprawiedliwe że płacisz abonamenty a operator narzuca ci najgorszą chińszczyznę. ja się na to nie godzę !
    działałem na nc+/canal+ przez 17 lat, ale jak mam się przesiąść na ich sprzęt to hasta la vista, baby.
    poszukam innego dostawcy.

    Odpowiedz
  • 18 września 2020 o 10:58
    Permalink

    U mnie zgasł ferguson S300 na którym oglądała mama i była przyzwyczajona. Poza tym układałem jej kanały jak chciała. na oryginale chodzą wszystkie kanały co jest ciekawe. Pewnie zdalnie zmienili soft.
    Dziwne że ferguson nic nie wydaje. Mam dwie Cameleony i też pożegnam C+

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *