MediaSieci kablowe

„Po(d)łączeni” – nowy serialem UPC Polska (wideo)

W piątek, 24 listopada na Discovery Channel i w TLC ruszyła emisja serialu „Po(d)łączeni”. Produkcja przedstawia perypetie trójki młodych ludzi, którzy z konieczności zamieszkują wspólnie niewielkie mieszkanie w centrum Warszawy. To pierwszy serial UPC zrealizowany we współpracy z Discovery.

„Podłączeni” to 10-odcinkowy serial komediowy promujący ofertę UPC. Każdy z odcinków trwa 5 minut. Bohaterami serialu są Miron, Eryk i Andżelika, którzy w wyniku pazerności właściciela, zmuszeni są do współegzystowania w niewielkim, wynajmowanym przez nich mieszkaniu.
https://youtu.be/Ghik0cL-fRM

Z racji kompletnie różnych charakterów, bohaterowie przeżywają trudne chwile. Miron to typ informatyka-kujona, Eryk to totalny podrywacz, a Andżelika to rozpieszczona bogaczka, którą rodzice odcinają od źródełka. Serial przedstawia także ich perypetie z sąsiadami, z których każdy ma inne plany, pragnienia i potrzeby. Wyniknie z tego sporo zabawnych sytuacji.
Bohaterowie „Po(d)łączeni” żyją zgodnie z hasłem UPC „Radość z każdej chwili”-  wciąż doświadczają czegoś nowego, są pozytywni i kolorowi. Serial jest pełen zabawnych momentów i sytuacji z którymi każdy z nas się utożsamia. Młodzi bohaterowie nie wyobrażają sobie życia bez superszybkiego wi-fi w każdym zakątku domu i rozrywki na żądanie.  – mówi Anna Putts, Head of Marketing Communication UPC w regionie CEE.

Nowe odcinki serialu będą miały premierę w każdy piątek, od 24 listopada na antenie Discovery Channel i TLC. Każdy odcinek emitowany będzie codziennie przez 7 dni o różnych godzinach na obu kanałach. Produkcję można będzie zobaczyć również online, na kanale Discovery Channel w serwisie Youtube.

Główne role w serialu grają Barbara Garstka jako Andżelika, Rafał Pyka jako Eryk i Karol Jankiewicz jako Miron. Towarzyszy im m.in. Zbigniew Buczkowski jako Jacek Jaskóła – właściciel mieszkania. Reżyserem odcinków jest Kristoffer Rus, współreżyser m.in. serialu „Rodzinka.pl”. Za koncept kreatywny oraz realizację projektu odpowiada zespół Discovery Media Brand Partnership. Producentem wykonawczym jest Bongo Media.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *