TVN Media wyróżnione w raporcie "Biura Reklamy 2017”

Wg raportu specjalnego „Biura Reklamy”, realizowanego przez Millward Brown na zlecenie Media & Marketing Polska, TVN Media otrzymało wyróżnienie jako jedno z dwóch najwyżej ocenionych biur reklamy telewizyjnej w 2017 roku.
 
Atrakcyjność oferty, profesjonalne wsparcie Klienta i przejrzysta polityka handlowa to cechy, które zostały wskazane w raporcie jako największe atuty TVN Media.
W ponad połowie badanych obszarów TVN Media zostało uznane za lidera, a niemal we wszystkich badanych wymiarach (w pięciu na siedem) TVN Media wzmocniło wyniki vs rok poprzedni.
W badaniu ocenie zostały poddane także: Biuro Reklamy Polsat Media, Biuro Reklamy TVP oraz Biuro Reklamy IDM.net.
Stwierdzenia, które przeważająca część ankietowanych Klientów przypisała do TVN Media to:
„Oferują atrakcyjne formaty i rozwiązania” – 93% wskazało TVN Media vs 56% dla tej kategorii
 „Potrafią doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania” – 88% wskazało TVN Media vs 53% dla tej kategorii
„Działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii” – 76% wskazało TVN Mediavs 65% dla tej kategorii
„Profesjonalnie obsługują kampanie internetowe” – 62% wskazało TVN Media vs 44% dla tej kategorii
Jest nam ogromnie miło, że rynek mediowy docenia wartość biznesową prowadzonych przez nas działań. Przyznane wyróżnienie jest tym bardziej wartościowe, iż wyraża opinie samych Klientów.
Wszystkim reklamodawcom ogromnie dziękujemy za zaufanie i zapraszamy do realizacji kolejnych wspólnych projektów!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *