Internet & Gry - Reklama

Pogoda w Interii jeszcze lepsza

Najczęściej sprawdzana prognoza pogody w polskim internecie zyskała nowy, bardziej użyteczny i estetyczny wygląd. Została również wzbogacona o dane smogowe.

 

Pogoda w portalu Interia to najbardziej popularny tego typu serwis w polskiej sieci. Prognozy w Interii sprawdzają regularnie zarówno ci, dla których rzetelne informacje pogodowe oznaczają udany urlop, jak i ci, których życie zawodowe uzależnione jest od kaprysów aury.

Z serwisu korzysta 5 mln użytkowników miesięcznie (dane za lipiec 2017, badanie Gemius/PBI), bo Pogoda.interia.pl zapewnia im prognozę aktualną (dane aktualizowane są co pół godziny), dokładną i wiarygodną (pomiary dokonywane są w trzech milionach miejsc w Polsce i na świecie). Unikalną cechą Pogody w Interii jest również jej długoterminowość – użytkownik może sprawdzić prognozę do 25 dni.

– Sezon jesienno-zimowy rozgościł się już u nas na dobre, ze wszystkimi swoimi zaletami i wadami. To najlepszy moment, by Pogoda Interii zyskała nowy, atrakcyjny wygląd i łatwiejszą, intuicyjną nawigację – mówi Filip Lenart, dyrektor ds. marketingu i PR. – Nowością są również dane smogowe, które wprowadziliśmy dzięki współpracy z Airly. Jest to informacja coraz bardziej istotna dla wielu Polaków, wychodzimy więc naprzeciw potrzebom użytkowników.

Odświeżeniu Pogody w Interii towarzyszy kampania reklamowa z claimem “Sprawdza się!”, obejmująca radio, tytuły prasowe i online.

Według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,9 mln realnych użytkowników i 1,18 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,7 mln użytkowników i 689,3 mln odsłon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *