Pogromcy podlaskich mitów

Ruszyła kampania promująca potencjał inwestycyjny województwa podlaskiego przygotowana przez zespół Discovery Media Brand Partnership we współpracy z Urzędem Marszałkowskim w Białymstoku. Osią projektu jest pięć krótkich form dokumentalnych, które można oglądać na antenach kanałów z portfolio Discovery w Polsce. Producentem wykonawczym filmów jest TANK.

 

 
Podlasie to region, który kojarzy się przede wszystkim z wyjątkowymi walorami przyrodniczymi. Okazuje się jednak, że województwo podlaskie oferuje o wiele więcej niż piękne krajobrazy, lasy i rzeki. Jest to dynamicznie rozwijający się region Polski, którego wyznacznikiem są innowacje.
Powszechnie utarte mity odczarowuje cykl krótkich form dokumentalnych przygotowanych na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przez Discovery. Poświęcone są one osiągnięciom, którymi może pochwalić się Podlasie w obszarze innowacji medycznych, kultury, mleczarstwa, szkutnictwa oraz wynalazków.
– Przedstawione w filmach sukcesy indywidualne i zespołowe to efekt marzeń, talentu, pasji oraz ciężkiej pracy mieszkańców województwa podlaskiego. To „towar” eksportowy, dzięki któremu Urząd Marszałkowski chce rozwijać wizerunek regionu. Ma być bliższy nowym technologiom i wyzwaniom współczesności reprezentowanym przez podlaskich pasjonatówmówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, Dyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji UMWP.
– W oparciu o formułę naszego flagowego programu „Pogromcy mitów” postanowiliśmy się rozprawić z powszechnymi przekonaniami na temat Podlasia. Użyliśmy do tego niesztampowej narracji, która jest bliska widzom Discovery. Dzięki temu mogliśmy zaoferować rozwiązanie, które nie tylko przekracza ramy standardowej kampanii reklamowej, ale jest jednocześnie atrakcyjne z punktu widzenia odbiorcówpowiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Discovery w Polsce.
Producentem wykonawczym projektu był dom produkcyjny TANK.
Kampania jest obecna na antenach kanałów z portfolio Discovery (Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Historia, Metro) od połowy kwietnia br. i potrwa do końca miesiąca.

Materiały dostępne są na kanale You Tube: www.youtube.com/podlaskie, można je było również obejrzeć podczas konferencji promocji regionów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *