BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Polacy wybrali wieczór wyborczy z TVN24

Wieczór wyborczy w TVN, TVN24 i TVN24 BIS w szczytowym momencie oglądało w sumie 4,5 miliona widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. To wynik zdecydowanie lepszy od głównych konkurentów. Wyborcza niedziela zgromadziła także bardzo dużą widownię na portalu tvn24.pl oraz TVN24 GO.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      W niedzielę na antenach TVN, TVN24 i TVN24 BIS można było oglądać wieczór wyborczy. Wspólny program na tych stacjach trwał 50 minut i w szczytowym momencie oglądało go w sumie 4,5 miliona widzów. Gospodarzem programu był Grzegorz Kajdanowicz, dziennikarz “Faktów” TVN.

      Średnio wieczór wyborczy na trzech kanałach grupy TVN śledziło prawie 4 miliony widzów. To dało nam pierwsze miejsce pod względem oglądalności.

      Kanały grupy TVP oglądało o pół miliona mniej widzów. Kanały grupy Polsat śledziło niespełna półtora miliona widzów.

       

       

      Wieczór wyborczy w internecie

      Wyborcza niedziela zgromadziła także bardzo dużą widownię w internecie. W sumie portal tvn24.pl oraz platformę TVN24 GO w tym dniu oglądało ponad 2,3 miliony unikalnych użytkowników.

       

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *