Polsat Media Biurem Reklamy Telewizyjnej 2017 w raporcie Media i Marketing Polska

Polsat Media zostało uznane Biurem Reklamy Telewizyjnej 2017 Roku w raporcie opublikowanym przez Media i Marketing Polska.

 

Otrzymaliśmy najwyższą oceną spośród wszystkich biur z rynku telewizyjnego. W badaniu przeprowadzonym przez Kantar MillwardBrown respondenci podkreślali, że Polsat Media szybko i wyczerpująco odpowiada na brief, a przede wszystkim budzi zaufanie i daje poczucie bezpieczeństwa. Mamy opinię solidnego partnera, którego oferta jest dokładnie dopasowana do oczekiwań i potrzeb naszych klientów.

Co najważniejsze – w większości badanych obszarów wypadliśmy lepiej niż w ubiegłym roku (w szczególności: „oferują atrakcyjne formaty i rozwiązania” oraz „profesjonalnie obsługują kampanie internetowe”), a niemal wszystkie wyniki są wyższe niż średnia rynkowa!

Wśród ankietowanych znaleźli się pracownicy domów mediowych lub agencji reklamowych odpowiedzialnych za media.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *