MediaZapowiedzi TV

„Pora na przygodę” nabiera rozpędu w regionie EMEA

Cartoon Network wzbogaca swoje portfolio licencyjne jednego ze swoich najpopularniejszych seriali, „Pora na przygodę” w regionie EMEA. Stacja nawiązała współpracę z takimi partnerami jak Hype, Undiz i Sicem, ma również na koncie wspólny projekt z producentami światowego fenomenu – gry Minecraft, a pod koniec roku pojawi się unikalny show zatytułowany „Cartoon Network Live: Heroes Unite”.

 

 

Najważniejszym elementem oferty licencyjnej „Pory na przygodę” jest moda. To właśnie od tej kategorii rozpoczęło się budowanie zainteresowania wokół marki. Wszystko po to, by dotrzeć do lubiących trendy modowe nastolatków i młodych dorosłych. Cartoon Network podpisał umowę z marką odzieżową Hype. W jej efekcie powstanie złożona z piętnastu elementów kolekcja dla mężczyzn i chłopców. Adventure Time x Just Hype zadebiutuje w Europie w sezonie wiosna/lato 2018 i będzie się składać z t-shirtów, bluz, plecaków, obuwia i czapek. Premiera kolekcji zostanie wsparta kreatywnymi działaniami marketingowymi.

Francuska marka Undiz, łącząca w swoich projektach humor, jaskrawe kolory i przyciągające uwagę wzory, przygotowuje na sezon jesień-zima 2017 kolekcję odzieży nocnej dla kobiet. Z kolei we Włoszech marka Sicem projektuje linię ubrań dla dzieci, która będzie gotowa na sezon wiosna/lato 2018.

W Polsce kolorowe i uwielbiane przez chłopców bluzy i T-shirty z motywem „Pory na przygodę” dostępne są już w najnowszej kolekcji jesień-zima marki SMYK, koszulki z nowymi bohaterami kreskówki pojawią się również w sezonie wiosna-lato w 2018 roku. Reserved Kids na jesień-zimę przygotował bogaty wybór akcesoriów. Cropp jeszcze w tym roku zaprezentuje damską i męską kolekcję ubrań i dodatków, w której każdy fan kreskówki znajdzie coś dla siebie: bluzy, T-shirty i młodzieżową bieliznę czy różnobarwne akcesoria.

– Marka „Pory na przygodę” rozwija się w różnych grupach docelowych i regionach. Najnowsze projekty modowe dla mężczyzn, kobiet i dzieci to uznanie jej komercyjnego potencjału i zdolności docierania do fanów w każdym wieku. Fanów, którzy chcą pokazywać swoją sympatię poprzez noszenie ubrań z bohaterami „Pory na przygodę”. tłumaczy Johanne Broadfield, VP, Cartoon Network Enterprises EMEA.

Cartoon Network rozwija również pozostałe gałęzie programu licencyjnego „Pory na przygodę”, przyciągając uwagę nowych partnerów. W tym roku światło dzienne ujrzał głośny projekt realizowany wspólnie z jedną z najpopularniejszych gier komputerowych, Minecraft. Mash-up pack „Pory na przygodę” pojawił się w maju, a w czerwcu fani mogli pobrać jego kieszonkową wersję, która szybko stała się najpopularniejszym dodatkiem na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo, Titan Publishing kontynuuje świetną passę wydawniczą serialu w Wielkiej Brytanii, wprowadzając na rynek nowe komiksy i powieści graficzne. Ostatnia, „Adventure Time Volume 13”, pojawi się w sprzedaży w listopadzie.

Dla młodszych fanów Cartoon Network szykuje show zatytułowane „Cartoon Network Live: Heroes Unite”. Jego światową premierę zaplanowano na koniec 2017 roku.

Podtrzymując zaangażowanie fanów „Pory na przygodę”, Cartoon Network wciąż tworzy multiplatformowe, wielokrotnie nagradzane treści: kolejne odcinki, mini-serie, aplikacje, gry przeglądarkowe i filmiki na YouTube. W drugim kwartale 2017 serial dotarł do imponującej liczby 77,4 miliona osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *