Powiększony numer „Wysokich Obcasów” z trendami na nachodzący sezon

16 marca br. wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się specjalne wydanie tygodnika „Wysokie Obcasy”, w którym czytelnicy znajdą 20 dodatkowych stron z propozycjami wiosenno-letnich trendów w modzie i urodzie. Ponadto w magazynie przeczytać będzie można m.in. o radykalizmie i przebojowości gwiazdy amerykańskiej lewicy Alexandrii Ocasio-Cortez, pracy gwatemalskich tkaczek oraz akcji „Szanuję, nie marnuję”, która ma inspirować do zmiany codziennych nawyków.

 

W specjalnej części „Wysokich Obcasów” redakcja omawia najważniejsze wiosenno-letnie trendy w modzie, m.in. do czego będziemy nosić T-shirty, kolarskie szorty i lejące sukienki, z czym łączyć dżins, a z czym – cieliste beże. W dziale uroda przybliżone zostały natomiast nowinki w makijażu i fryzurach – kolorowe kreski, jaskrawe usta, grzywki, pastele i trwała.

W najbliższym numerze tygodnika startuje również akcja „Szanuję, nie marnuję”, dzięki której redakcja chce inspirować czytelników do zmiany codziennych nawyków i świadomego kupowania w duchu idei „less waste”. Redaktorka naczelna opolskiej „Gazety Wyborczej” Anita Dmitruczuk opowiada, jak pozbyła się dwóch trzecich swojej szafy, większości śmieci, a pieniądze zyskały dla niej dodatkową wartość, a Małgorzata Muraszko – na czym opiera się kuchnia Finów, którzy do perfekcji opanowali w niej trend „zero waste”. Artykuły w ramach akcji będą ukazywać się również w kolejnych numerach tygodnika, a także na łamach miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl.

Ponadto w magazynie Katarzyna Wężyk pisze o nowej gwieździe amerykańskiej polityki Alexandrii Ocasio-Cortez, Dominika Wantuch rozmawia z aktorką Grażyną Wolszczak na temat jej ekologicznego podejścia do życia, a Angelina Aspuac – liderka Narodowego Ruchu Tkaczek w Gwatemali w wywiadzie z Bartkiem Kaftanem opowiada o uporze gwatemalskich tkaczek walczących o szacunek dla swojej pracy.

„Wysokie Obcasy” z trendami na wiosnę i lato 2019 oraz wyjątkową okładką z błyszczącego papieru dostępne będą w sprzedaży w sobotę, 16 marca br. wraz z weekendowym wydaniem „Gazety Wyborczej”. Numer wspiera promocja w radiu (Chilli ZET, Kolor, Kampus, MUZO FM, Meloradio), w internecie (Google, Facebook, Instagram), a także autopromocja w serwisach Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotowały i zaplanowały zespoły marketingu „Wysokich Obcasów” oraz „Gazety Wyborczej”.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *