MediaZapowiedzi TV

Poza utartą ścieżką – rusza kampania kanału National Geographic (wideo)

Kanał National Geographic rusza z kampanią „Poza utartą ścieżką”. W nowym spocie stacja prezentuje premierowe programy i nieustraszonych odkrywców, których nie ogranicza odległość, wysokość, głębokość czy niebezpieczeństwo. To ich historie, opowiadane przez kanał National Geograpahic, pozwalają widzom odkrywać często niedostępne miejsca i brać udział w niezwykłych wyprawach tropem inżynierii, ekstremalnych wrażeń i eksploracji.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Podczas, gdy większość pyta „Dlaczego?”, oni pytają „Dlaczego nie?” – bohaterowie programów kanału National Geographic znają prawdziwą cenę wyprawy poza utartą ścieżką. Ci podróżnicy, odkrywcy i naukowcy stoją za przełomowymi odkryciami i osiągnięciami, które poszerzają naszą perspektywę postrzegania i rozumienia otoczenia. Choć działają na różnych polach, od inżynierii, przez eksplorację, aż po ekstremalne wyprawy, łączy ich jedno – razem z kanałem National Geographic wytyczają nowe kierunki, a charakterystyczna żółta linia staje się dla nich drogą przez niezbadany ląd.

       

       

      Odkrywanie świata jest niekończącym się procesem – podczas, gdy jedni zgłębiają tajemnice przeszłości, inni w tym samym czasie tworzą przyszłość. Kanał National Geographic pozwala widzom na uczestniczenie w tym niezwykłym spektaklu, zajmując miejsce w pierwszym rzędzie. W ramach kampanii „Poza utartą ścieżką” pragniemy ukazać świat widziany oczami bohaterów naszych produkcji – inżynierów, odkrywców i podróżników – którzy zdają sobie sprawę z ryzyka wyznaczania własnych dróg i nie boją się go podjąć. Wśród nich zobaczymy m.in. polskiego nurka wrakowego, Tomasza Stachurę. To nie jedyny lokalny akcent występujący w ofercie programowej, co bardzo nas cieszy i z pewnością również spotka się z uznaniem widzów. mówi Edyta Pytlewska-Mele, VP, General Manager Networks w The Walt Disney Company

      W nowej kampanii „Poza utartą ścieżką” kanał National Geographic zachęca widzów, by dołączyli do odkrywania świata podążając śladem bohaterów premierowych serii. W pełnym emocji spocie widzimy fragmenty produkcji, które już niedługo będzie można zobaczyć na antenie:

      „Wyprawy na dno” – 4. sezon

      „Na tropie dinozaurów”

      „Megamaszyny”

      „Alaska: następne pokolenie” – 2. sezon

      „Tajemnice podwodnych wraków”

      „Najniebezpieczniejsze drogi”

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *