Media

Przemysław Ziurkowski odpowiada za sprzedaż reklam w TIME SA i negocjacje korporacyjne w Grupie ZPR Media

Przemysław Ziurkowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółce TIME SA i zarządza pionem sprzedaży radiowej w Grupie ZPR Media. Pozostaje również dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Grupy.

 

Wraz z objęciem nowego stanowiska Przemysław Ziurkowski nadzoruje zarówno dział sprzedaży agencyjnej, jak i krajowej. Dyrektorem sprzedaży bezpośredniej (zespoły handlowe w 39 miastach) jest nadal Jarosław Krysiak.

Przemysław Ziurkowski związany jest z Grupą ZPR Media od stycznia 2010 roku. Objął wówczas stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej, które sprawuje do tej pory. Od 2012 roku pełni również funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w TIME SA, odpowiadając za współpracę z domami mediowymi i największymi reklamodawcami.

W latach 2002-2009 pracował w dziale handlowym Grupy Radiowej Agory, gdzie był dyrektorem ds. klientów strategicznych. Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom oraz firmą CR Media Consulting.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *