BadaniaMediaTVP

„Pytanie na Śniadanie” numerem jeden telewizji śniadaniowych

Po dwóch pierwszych tygodniach jesiennej ramówki TVP średnia oglądalność „Pytania na Śniadanie” zapewniła programowi pozycję lidera w paśmie. Wyjątkowo udany start miało nowe poranne pasmo „PnŚ Na Dobry Początek”.

 

 

 

„Pytanie na Śniadanie” z oglądalnością na poziomie 455 tysięcy i 10 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ (12-16 września, Nielsen Audience Measurement) ugruntowało pozycję lidera pasma, którą program osiągnął w pierwszym półroczu 2019 roku. Z kolei średnia oglądalność „PnŚ Na Dobry Początek” od 2 do 16 września wyniosła 282 tysiące widzów przy udziale 8,7% w grupie 4+, natomiast w grupie komercyjnej 16-59 lat udział wynosił 11,6%, (widownia na poziomie 185 tysięcy widzów).

2 września, w dniu startu nowej jesiennej ramówki TVP, „Pytanie na Śniadanie” obchodziło swoje 17 urodziny. Z tej okazji wydłużono czas trwania programu – „Pytanie na Śniadanie” rozpoczyna się teraz wcześniej, już o godz. 7:15 i wita widzów nowym pasmem „Na Dobry Początek”. Oznacza to, że teraz program towarzyszy widzom codziennie przez prawie 4 godziny.

Gospodarzami programu są lubiane telewizyjne pary: Marzena Rogalska i Tomasz Kammel, Marcelina Zawadzka i Tomasz Wolny, Tamara Gonzales Perea i Robert El Gendy, Ida Nowakowska i Łukasz Nowicki oraz Monika Zamachowska i Aleksander Sikora.

„Pytanie na Śniadanie” to program, który zawsze stara się być blisko swoich widzów i ich codziennych spraw. Każdego dnia program gości kilkadziesiąt osób: są wśród nich największe polskie gwiazdy, eksperci, ale też bardzo często zwykli ludzie ze swoimi troskami, problemami i radościami. Nie ma telewizji śniadaniowej bez przepisów i pokazów kulinarnych, prognozy pogody i felietonów pokazujących jak ciekawy i piękny jest świat. Nie bez powodu hasłem programu jest „Wszystkie odpowiedzi w jednym pytaniu” – „Pytanie na Śniadanie” codziennie od godz. 7:15 w TVP2.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *