BadaniaRadio

Radio ZET z dużym spadkiem, RMF FM poprawia swój udział w czasie słuchania

Najnowsza fala badań Radio Track pokazuje wzrost udziału RMF FM w czasie słuchania – stacja poprawiła swój wynik o 0,1% pkt. procentowego, osiągając poziom 28,8%. Wśród stacji ogólnopolskich wzrost zanotowała także Trójka, Dwójka oraz PR24.

 

Radio ZET straciło aż 1 pkt proc. z roku na rok co stanowi spadek na poziomie 6,5%. Obecnie stacja ta notuje 14.5%. Korekty zaliczyło także Radio Maryja oraz Jedynka.

 

 

Radio RMF FM poprawiło także swój średni czas słuchania o ponad 2 minuty i jest słuchane w ciągu przeciętnego dnia przez 2 godziny i 52 minuty. To wynik lepszy niż u bezpośredniej konkurencji – o ponad 26 minut! Na ten wynik pracowały z jednej strony atrakcyjne audycje programowe (m.in. rozbudowana oferta podcastowaformaty z gwiazdami, m.in. Jullycious Julii Wieniawy czy „Gwiazdy z Tańcami”, lubiany program tworzony we współpracy z kultowym telewizyjnym show, a także kolejny sezon programu „Genzie sami w RMF”), ale też m.in. finały Jesiennej SuperKumulacji w RMF FMgdzie po raz pierwszy w polskiej radiofonii padła wygrana ponad 1,1 mln złotychNieustannie olbrzymia popularnością cieszą się też sztandarowe pozycje programowe jak „Wstawaj szkoda dnia”, czy „Lepsza połowa dnia”.

 

 

Radio RMF FM ma też zdecydowanie bardziej lojalnych słuchaczy niż Radio ZET. Niemal 44% słuchaczy w ciągu przeciętnego dnia słucha tylko tej stacji. Rok temu było to 43%. Radia ZET słucha wyłącznie niecałe 33% słuchaczy.

 

 

Wyniki słuchalności potwierdzają wysoką atrakcyjność ramówki RMF FM, w tym także nowych weekendowych programów wprowadzonych we wrześniu 2025. RMF FM daje więc możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy słuchaczy, którzy w przeciętnym dniu nie słuchają żadnej innej stacji.

foto, źródło. Grupa RMF FM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *