Red Carpet TV od lutego w ofercie TVN Media

TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z Red Carpet Media Group Sp. z o.o., nadawcą kanału Red Carpet TV. Od 1 lutego 2019 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

Red Carpet TV  to pierwszy polski kanał telewizyjny poświęcony show-biznesowi oraz śledzący na bieżąco ofertę kulturalną dedykowaną masowemu odbiorcy. Kanał ma charakter informacyjno-publicystyczny i zawiera zarówno zapowiedzi wszelkich premier filmowych, teatralnych, muzycznych, wydawniczych, a także  recenzje i szersze omówienia. Oferta programowa kanału to zapowiedzi premier filmowych „W kinach i nie tylko” oraz teatralnych „Na afiszu”. Na antenie prezentowane są programy pokazujące relacje z najważniejszych premier filmowych i teatralnych w kraju, a także ze światowych wydarzeń takich jak ceremonia wręczenia Oscarów oraz relacje z najważniejszych Festiwali Filmowych. Propozycje takie jak „Red Carpet news„, „Świat gwiazd”, „Na czerwonym dywanie”, „Oko na kulturę”  na bieżąco śledzą krajowy i światowy show-biznes. Oferta programowa Red Carpet TV to również programy o aktualnych nowościach ze świata gier, „Redgames” oraz przegląd trendów i tendencji kreowanych przez twórców i konsumentów z obszaru social mediów w programie „Insta life„. Newsy z krajowego i światowego rynku filmowego na bieżąco prezentowane są w programie „Kino flesz„. Szeroka oferta filmów dla dzieci jest prezentowana w cyklu „Mali kinomani„. Kulisy spektakli teatralnych podgląda program „Za kulisami„. Oferta programowa kanału uzupełniana jest o wybrane filmowe pozycje fabularne oraz cykle dokumentalne z udziałem i o największych gwiazdach światowego kina i show biznesu.

Kanał dostępny jest obecnie w ponad 150 sieciach telewizji kablowej w kraju, w tym w tych największych: UPC, Vectra, Inea, Netia, Multimedia, Toya  etc . Kanał dostępny jest również abonentom platformy satelitarnej NC+, oraz platform internetowych,  w tym WP Pilot.

Nadawcą kanału jest  Red Carpet Media Group Sp. z o.o. Od stycznia 2019 kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Więcej informacji o kanale oraz jego ramówce na stronie: https://redcarpettv.pl


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *