BadaniaDVB-TMedia

Rekordowa oglądalność kanału Antena HD

Antena HD, będący wiodącym naziemnym kanałem telewizyjnym grupy MWE Networks, osiągnął wynik 0,52% udziału w rynku (SHR) w grupie 16-59. W analogicznym okresie, w listopadzie 2022, udział w rynku wyniósł 0,36%.

 

Sukcesywne wzrosty oglądalności oraz konsekwentne uatrakcyjnianie oferty programowej zapewniły MWE Networks 8. pozycję wśród komercyjnych grup medialnych w Polsce w grupie 16-59. W listopadzie kanał Antena HD przyciągnął przed ekrany telewizorów ponad 7,2 mln widzów. Grupa MWE Networks postawiła kolejny krok w rozwoju, wprowadzając na antenę własną produkcję 77 TV. Program skierowany z myślą o osobach powyżej 50. roku życia, przekazuje edukacyjne treści wydobyte z najgłębszych zakamarków internetu i archiwów.

W każdym odcinku przedstawia nowe historie przypadków lotniczych, kolejowych, samochodowych czyli z życia wziętych. Ponadto, ujawnia co kryje się za niewyjaśnionymi zjawiskami paranormalnymi oraz katastroficznymi przepowiedniami. Produkcja własnych programów to nowy element prowadzonej polityki konsekwentnych inwestycji i stopniowego, uważnego rozwoju. Nadawca podkreśla, że do sukcesu przyczyniła się skutecznie realizowana strategia: Wspomnienia – wrażenia – westchnienia. W ramówce znalazły cieszące się rekordowym zainteresowaniem wśród widzów, ponadczasowe seriale “Columbo” (SHR 1,58%) i „Gliniarz i Prokurator”.

 

 

Ogromnym sympatię zdobył serial przygodowy „Łowcy Skarbów” (1,12%SHR) oraz nowe odcinki programu rozrywkowego „Kabaretowy Szał” (0,73%SHR). Emitowane od poniedziałku do czwartku wieczorne hity filmowe przed 22:00 takie jak „Łuczniczka” (0,74%SHR) czy „Potop” (1,24%SHR), również zdobyły uznanie widzów stacji.

Osiągnięcie rekordowej oglądalności przez Antenę HD, z wzrostem aż o 42%, jest bezpośrednim efektem naszej innowacyjnej strategii programowej ‘Wspomnienia – wrażenia – westchnienia’, która skupia się na dostarczaniu treści rezonujących emocjonalnie z naszą widownią. Ta strategia, łącząca głębokie zrozumienie potrzeb widzów z solidnym podejściem biznesowym, nie tylko zwiększa nasz udział w rynku, ale także wyraźnie pokazuje, że odpowiedzialne i skuteczne programowanie może być jednocześnie opłacalne i bliskie sercu odbiorców. komentuje Karol Warda, Wiceprezes zarządu MWE Networks, Dyrektor kanałów telewizyjnych i produkcji Grupy MWE Network

foto. Grupa MWE Network

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *