Media

Rekordowy kwartał w wykonaniu CDA

Spółka CDA S.A. pochwaliła się rekordowymi wynikami za trzeci kwartał 2023 roku. Bardzo duże wzrosty zanotowano w każdym kluczowym dla Spółki obszarze, od przychodów i zysku netto, przez liczbę aktywnych subskrypcji, na polu e-commerce, aż po liczbę filmów i seriali dostępnych w CDA Premium.

 

W trzecim kwartale 2023 przychody Spółki wyniosły 21,3 mln zł, co stanowi wzrost o 25% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, natomiast skumulowany przychód za pierwsze trzy kwartały br. urósł do 59,4 mln zł (wzrost  rok do roku o 16%). Z kolei zysk netto Spółki za trzeci kwartał wyniósł 6,3 mln zł (wzrost r/r o 24%), a tym samym skumulowany zysk netto od początku roku to 17,2 mln zł (wzrost r/r o 18%).

Wysokim wzrostom finansowym towarzyszyła rekordowa liczba aktywnych subskrypcji CDA Premium i TV – na koniec trzeciego kwartału br. wynosiła ona 564 tys. co oznacza wzrost rok do roku o 22% – oraz znaczne powiększenie katalogu filmów i seriali w usłudze CDA Premium do blisko 14 tys. Stale zwiększająca się liczba dostępnych pozycji filmowych to m.in. zasługa nowo pozyskanych partnerów w zakresie licencji oraz zacieśnianie współpracy z już istniejącymi dystrybutorami, takimi jak np. Monolith Films, Daro Film Distribution, S-MEDIA.TV czy Vivarto.

Spółka może również pochwalić się spektakularnym wzrostem w segmencie e-commerce, gdzie sprzedaż w trzecim kwartale wzrosła rok do roku o blisko 170%, a w stosunku do poprzedniego, drugiego kwartału 2023 o blisko 74%. Spółka od czerwca 2022 prowadzi sklep internetowy kapitanbomba.pl, w którym sprzedaje limitowane serie wysokogatunkowej odzieży i gadżety z uniwersum kapitana Bomby. Priorytetem Spółki w tym zakresie jest oferowanie produktów o jak najlepszej jakości i stała kontrola procesu produkcji. To z kolei wymusza produkcję w Polsce i odbija się na marży, a mimo tego od początku br. sprzedaż w e-commerce wyniosła 3,3 mln zł.

CDA funkcjonuje w bardzo konkurencyjnym środowisku o bardzo wysokim stopniu zagęszczenia usług VOD i dostępnych platform streamingowych. Mimo to Spółka kolejny raz poprawia swoje wyniki w każdym istotnym obszarze. Warto też odnotować, że w przeciwieństwie do konkurencji i zdawałoby się wbrew aktualnemu trendowi nie podnieśliśmy jak dotąd cen usług, które pozostają na tym samym poziomie. Wydaje się, że nasi widzowie to doceniają. skomentował Wolfgang Laskowski, rzecznik Spółki.

Pełen raport za trzeci kwartał 2023 r. dostępny jest pod tym adresem: https://newconnect.pl/ebi/files/154996-raport-cda-3q-pub.pdf

 

foto. CDA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *