Ringier Axel Springer Polska

#NiechZyjePlaneta jest długofalową akcją prowadzoną przez Ringier Axel Springer Polska, która zachęca Polaków do działań proekologicznych i do zmiany codziennych nawyków, by chronić Ziemię. Sieć Biedronka została Partnerem Strategicznym akcji i będzie wspierać działania promowane w ramach inicjatywy.

 

Biedronka, największa sieć dyskontów w Polsce, włącza się do projektu #NiechZyjePlaneta, dzięki któremu miliony jej klientów dowiedzą się, jak propagować dobre zwyczaje i nawyki proekologiczne.

To dla nas ważne, by pokazywać, w jaki sposób można zmieniać świat na lepsze. Nasi czytelnicy oraz użytkownicy naszych serwisów oczekują praktycznych informacji na temat konkretnych działań, które mogą podejmować, aby włączyć się w walkę ze zmianami klimatycznymi wyjaśnia Olga Korolec, Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer Media –  Cieszymy się, że dzięki dołączeniu się Biedronki, więcej osób będzie miało szansę zaangażować się w akcję #NiechZyjePlaneta mówi Olga Korolec.

W ramach akcji #NiechZyjePlaneta, w serwisach Ringier Axel Springer Polska powstają edukacyjne infografiki, artykuły, quizy oraz materiały wideo. Wszystko po to, by zachęcać użytkowników do podejmowania określonych wyzwań. We wrześniu tematem przewodnim #NiechZyjePlaneta jest ograniczanie spożycia mięsa. W lipcu zwracano uwagę na oszczędzanie wody, a w sierpniu w ramach inicjatywy, podkreślane były korzyści płynące z zakupów lokalnych.

– Biedronka była i chce pozostawać jak najbliżej swoich klientów, po to, żeby wszystkim umożliwić komfortowe zakupy w codziennie niskich cenach.  Dzięki temu, że jesteśmy blisko, staramy się lepiej rozumieć lokalne potrzeby naszych klientów, ale też działających na lokalnych rynkach przedsiębiorców. Zwłaszcza w najtrudniejszych dla nich chwilach. Prawie od początku okresu pandemii trwa nasz program. „Czas na wspieranie małych producentów”, dzięki któremu produkty, pochodzące od lokalnych producentów pojawiają się w naszych sklepach. Kontynuujemy też nasze działania na rzecz środowiska i angażujemy się w inicjatywy proekologiczne. W najnowszej kampanii „Gang Fajniaków” chcemy zdobyć sympatię i wsparcie dla tematu ekologii również wśród najmłodszych. Dbamy o rozwój polskiej gospodarki a w ramach akcji „Kupuj co polskie”, premiujemy zakupy produktów wytwarzanych, udoskonalanych i konfekcjonowanych w Polsce, które przyczyniają się do tworzenia nowych miejsc pracy, co stanowi wartość dla polskiej gospodarki.  To wszystko sprawia, że partnerstwo Biedronki z projektem #NiechZyjePlaneta jest w pełni naturalne. Dosłownie i w przenośnimówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci.

#NiechZyjePlaneta wpisuje się w inicjatywę United Nations Global Compact #ACTNow, do której Ringier Axel Springer Polska dołączył w grudniu 2019 r. jako pierwszy polski wydawca, by promować i realizować 17 celów zrównoważonego rozwoju, opracowanych przez ONZ. Na potrzeby tej inicjatywy powstała „zielona” redakcja, a dziennikarze – ambasadorzy poszczególnych tematów tworzą materiały poświęcone ekologii i zmianom klimatycznym.

Więcej: niechzyjeplaneta.onet.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *