BadaniaMediaTVP

Rośnie widownia jesiennych nowości TVP

Wielki finał Wakacyjnej Trasy Dwójki „Lato muzyka zabawa” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności 1,9 mln osób. Spośród weekendowych propozycji Telewizji Polskiej widzowie wybrali przede wszystkim rozrywkę, wielkie wydarzenia sportowe oraz premierowe odcinki seriali. W niedzielę Jedynka z udziałami na poziomie 9,2% była liderem dnia.

 

 

 

Dziesiątki tysięcy osób bawiły się w Parku Miejskim w Chełmie podczas piątkowego koncertu „Lato, muzyka, zabawa Pożegnanie lata”. Na scenie pojawili się m.in.: Gromee, Cleo, Weekend, Rafał Brzozowski, Savage i Golec uOrkiestra. Średnia widownia tego wydarzenia wyniosła w TVP2 1,5 mln osób przy 12% udziałach. Tegoroczna Wakacyjna Trasa Dwójki zawitała do 11 miast. Najliczniejszą widownię zgromadził koncert w Stalowej Woli 7 lipca. Koncert obejrzało średnio 2 mln osób (16,2% udz.).

Sportowe emocje rozgrzewały kibiców meczów w piątkowe i niedzielne popołudnie. Mecz Polaków z Estonią rozgrywany w ramach Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn w Jedynce obejrzało 1,8 mln osób (18,8%), a spektakularne zwycięstwo nad drużyną Holandii 3:0 przyciągnęło do TVP1 1,7 mln osób (16,1% udz.). Wśród nowości jesiennej ramówki coraz większą widownię ma uwielbiany przez widzów program „Rolnik szuka żony”. W niedzielny wieczór pierwsze spotkania uczestników Jedynkowego show z kandydatkami obejrzało średnio ponad 3,2 mln osób (22,2% udz.). Widzów zyskuje serial „Wojenne dziewczyny”. Drugi odcinek przyciągnął do TVP1 2,3 mln osób (14,7% udz.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *