BadaniaMediaPolsat

“Roztańczony Śląski” numerem jeden w grupie komercyjnej

2 maja przebojowy koncert cieszył się największą popularnością w trakcie emisji. Transmisję można było śledzić na antenach Telewizji POLSAT, Disco Polo Music i Polo TV. Imprezę ze Stadionu Śląskiego w Chorzowie obejrzało łącznie średnio niemal 1,5 miliona widzów, co przełożyło się na 13 procent udziałów w grupie wszystkich badanych oraz prawie 16 procent udziałów w grupie wiekowej 16-49. Na płycie i trybunach stadionu bawiło się ponad 40 tysięcy osób.

 

To był zdecydowanie roztańczony wieczór na Stadionie Śląskim w Chorzowie! Na scenie usłyszeliśmy zagranicznych wykonawców, którzy od dekad cieszą się ogromną popularnością w Polsce. Wśród nich zespół Alphaville i gwiazdy włoskiej muzyki pop Ricchi e Poveri. Swoje największe przeboje zaprezentowali również Fun Factory, Drenchill feat. Indiiana oraz Kate Ryan, Danzel i Shaun Baker & Jessica Jean. Nie mogło również zabraknąć polskich gwiazd, których przeboje od lat rozkręcają wszystkie imprezy w kraju. Wystąpili m.in. Radek Liszewski z zespołem Weekend, Marcin Miller i Boys, Sławomir Świerzyński z zespołem Bayer Full, a także cudowni Piękni i Młodzi. Zobaczyliśmy również jak zawsze wspaniałe zespoły MIG, Masters czy Łobuzy i Long & Junior. Gościem specjalnym był Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk”. „Roztańczony Śląski” poprowadzili Paulina Sykut-Jeżyna i Agnieszka Hyży oraz Jerzy Mielewski i Marcin Kotyński.

Koncert był również okazją do świętowania piątych urodzin stacji Disco Polo Music, która rozpoczęła nadawanie dokładnie 1 maja 2014 roku. W krótkim czasie kanał znalazł się na podium najchętniej oglądanych stacji muzycznych w Polsce. Po pięciu latach nadal jest na topie, a muzyka, którą gra, łączy wszystkich Polaków. Z tej okazji Radek Liszewski, lider zespołu Weekend, otrzymał symboliczne kryształowe serce za piosenkę „Ona tańczy dla mnie”, którą pokochali wszyscy Polacy i dzięki której disco polo powróciło na największe sceny w kraju.

Gospodarzem koncertu „Roztańczony Śląski” było województwo śląskie, producentem była Telewizja POLSAT, a za organizację odpowiadali Stadion Śląski i Music Company.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *