Rusza kampania promująca nowe kanały naziemne METRO, Telewizja WP i ZOOM TV!

Operator ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej EmiTel oraz nadawcy kanałów telewizyjnych METRO, Telewizja WP i ZOOM TV łączą siły w ramach wspólnej kampanii informacyjnej pt. „Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej”. W ten sposób nadawcy będą zachęcać widzów w całej Polsce do takiego przestrojenia swoich telewizorów i dekoderów oraz modernizacji instalacji antenowej, aby mogli odbierać trzy nowe kanały. Twarzą akcji jest popularny aktor Cezary Żak.
 

 
Grany przez Cezarego Żaka bohater kampanii zwany Kołczem przeprowadzi instruktaż i krok po kroku zaprezentuje widzom, w jaki sposób powinni skonfigurować swoje telewizory, dekodery i anteny, by mogli odbierać trzy nowe kanały telewizyjne – METRO, Telewizja WP i ZOOM TV.
Kampania wystartuje już 1 maja i potrwa miesiąc. Kreację przygotowała agencja today, a media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie. W kampanii zostaną wykorzystane także niestandardowe nośniki, m.in. bankomaty, plakaty w autobusach oraz punkty sprzedaży dekoderów i anten (sieci Mediamarkt oraz Saturn). Nadawcy wykorzystają do promocji również własne media.
Ósmy multipleks jest ostatnią uruchomioną w Polsce platformą naziemnej telewizji. Aby telewidzowie mogli odbierać cyfrowy sygnał z MUX-8 konieczne jest wyregulowanie dekodera lub modernizacja instalacji antenowej.  Instrukcję dotyczącą sposobu przeprogramowania odbiorników i dekoderów można znaleźć na: www.nowekanaly.pl oraz dzwoniąc pod numer infolinii: 12 627 32 80.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *