Internet & Gry - Reklama

Rusza nowa edycja THINK BIG dla przedsiębiorców

Think Big, realizowany przez UPC już po raz piaty, jest szansą dla małych przedsiębiorców na międzynarodową ekspansję i osiągnięcie sukcesu. Program wspiera przedsiębiorców z regionu Europy Środkowej i Wschodniej tj.: Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier w doskonaleniu produktów i usług, charakteryzujących się największym potencjałem biznesowym. Pula nagród finansowych to 20 000 Euro. Dodatkowo tegoroczna odsłona programu została wzbogacona o Akademię Think Big – program mentoringowy, zapewniający uczestnikom wsparcie merytoryczne i szeroki pakiet szkoleń.

 

Think Big to program skierowany do przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje projekty biznesowe w oparciu o nowe technologie i chcieliby rozwijać je, korzystając z wiedzy i doświadczenia globalnych partnerów. Blisko 94 proc. małych i średnich przedsiębiorców rozważyłoby taka współpracę i widzi w niej potencjał – wynika z raportu  zrealizowanego przez SW Research na zlecenie UPC Biznes.

Badanie Ocena szans i możliwości rozwoju MŚP przeprowadzone we wrześniu pokazuje, jakie obszary współpracy cenią te firmy najbardziej. Przedsiębiorcy chcieliby otrzymać od korporacji przede wszystkim wsparcie finansowe (42 proc.) oraz promocyjne (38,9 proc.). Co trzeci z badanych wskazywał na włączenie swojej usługi do oferty korporacji (35,8 proc.), a co czwarty (25,3 proc.) wymieniał współpracę w zakresie mentoringu i doradztwa.

„Hasło tegorocznej edycji „Let’s Connect to Grow” odzwierciedla nasze przekonanie o kluczowej roli internetu oraz budowania relacji w skutecznej realizacji strategii rozwoju i inspiracji w biznesie. Pięć lat doświadczeń w programie Think Big pozwala nam każdego roku skuteczniej wspierać przedsiębiorców w realizacji ich biznesowych ambicji. W tej edycji inaugurujemy Akademię Think Big, dzięki której wszyscy uczestnicy uzyskają dostęp do bogatego know-how mentorów i będą mogli przekuć nowo zdobytą wiedzę na sukces własnej firmy. W skład Akademii wchodzą mentorzy, posiadający szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną, a także doświadczenie i predyspozycje do dzielenia się swoją wiedzą. Jestem przekonany, że to będzie kolejna ekscytująca przygoda dla UPC, naszych partnerów w programie oraz samych finalistów.” – powiedział Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *