Ruszają nagrania 8. edycji „The Voice of Poland”

Już we wrześniu wystartuje ósma edycja programu „The Voice of Poland”. To najchętniej oglądane muzyczne show w Polsce. Do jesiennej edycji „The Voice of Poland” jak zwykle zgłosiły się tysiące osób marzących o wielkiej karierze.

 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 

Nowi Trenerzy

W 8. edycji na fotelach Trenerów zasiądą największe osobowości polskiej sceny muzycznej, a dołączy do nich jedno z najgorętszych nazwisk w polskim show-biznesie. Najlepszego głosu w Polsce szukać będą: Maria Sadowska – piosenkarka jazzowa, popowa i funkowa; Andrzej Piaseczny – piosenkarz i autor tekstów; Tomson i Baron – najbardziej energetyczny duet polskiej sceny muzycznej; oraz debiutant – Michał Szpak, niezwykle utalentowany i charyzmatyczny wokalista, finalista Eurowizji 2016.

Nowi Prowadzący

Do Barbary Kurdej-Szatan, Tomasza Kammela i Macieja Musiała dołącza laureatka Telekamery 2017 w kategorii „Nadzieja telewizji”, która na co dzień jest gospodynią programu „Pytanie na śniadanie” - Marcelina Zawadzka. Jej udział w programie to przede wszystkim etap „Przesłuchań w ciemno”, kiedy to Marcelina przemierzając Polskę wręcza uczestnikom koperty z zaproszeniem do programu, a podczas odcinków na żywo, wspiera ich na backstage'u.

Nowe studio i atrakcje

Poza zmianami w gronie Trenerów i rozszerzeniem ekipy Prowadzących, na uczestników czeka specjalnie przygotowane studio, gdzie razem ze swoimi rodzinami i bliskimi będą oczekiwać na swój występ. W nowej przestrzeni zostało przygotowanych wiele atrakcji m.in. pokój muzyczny, strefa chillout oraz beauty.

Nowe gwiazdy

Podczas odcinków na żywo nie zabraknie występów gości specjalnych, gwiazd światowego formatu. 8 edycja programu „The Voice of Poland” to jednak przede wszystkim nowi uczestnicy, którzy walczyć będą o tytuł najlepszego głosu w Polsce. Niejednokrotnie zachwycą swoimi wykonaniami, a często też zaskoczą śpiewając arie operowe czy utwory reagge. Czy wśród nich jest nowa gwiazda sceny muzycznej? Będzie można się o tym przekonać na antenie telewizyjnej Dwójki już od września, w każdą sobotę, o godz. 20:05!

Wirtualny świat na wyciągnięcie ręki

Kolejna odsłona „The Voice of Poland” będzie angażowała widzów do interakcji z wykorzystaniem tzw. drugiego ekranu. Program jest liderem wśród marek i programów telewizyjnych obecnych w mediach społecznościowych. Dzięki wykorzystaniu możliwości second screen i social TV angażuje fanów i sprawia, że widzowie mają realny wpływ na kształt programu. Interaktywność programu pozwala fanom na komentowanie przebiegu odcinka w czasie rzeczywistym, podczas emisji w telewizji i wyświetlaniu postów opublikowanych w mediach społecznościowych na ekranie telewizora. Widzowie śledzący aktywność programu online mają dostęp do aktualności, ekskluzywnych materiałów zza kulis, transmisji na żywo, zabaw i konkursów.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.