Prasa - Ksiązka

Ruszyła 4. edycja plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”

Redakcja „Wysokich Obcasów” – sobotniego magazynu „Gazety Wyborczej” organizuje 4. edycję plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”. Kapituła, czytelnicy oraz partner nagrody wybiorą w nim kobiety, które najbardziej poruszyły ich wyobraźnię w 2018 roku. Nazwiska laureatek poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 kwietnia br. w Warszawie.

 

W konkursie nominowanych jest 12 niezwykłych kobiet, które w minionym roku stały się bohaterkami artykułów opublikowanych na łamach „Wysokich Obcasów”. Są to osoby, które zdaniem redakcji tygodnika swoją śmiałością zmieniają świat, zarażają innych energią, potrafią przezwyciężać zarówno osobiste bariery, jak i społeczne czy polityczne ograniczenia.

W gronie wyróżnionych są osoby znane szerszej publiczności, jak i kobiety, które stały się bohaterkami jedynie lokalnie. Są to m.in. ikona Solidarności Henryka Krzywonos–Strycharska, aktywistka nominowana do Pokojowej Nagrody Nobla Anna Alboth, paraolimpijka, medalistka mistrzostw świata i Europy w pływaniu Karolina Hamer oraz artystka wizualna i reżyserka filmu „Szukając Jezusa” Katarzyna Kozyra.

Sylwetki wszystkich nominowanych bohaterek można znaleźć na stronie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka.

„Superbohaterkę Wysokich Obcasów” wybierze kapituła. Swoją nagrodę będą mogli przyznać również czytelnicy, głosując na faworytkę na stronie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka. Te osoby, które zdecydują się uzasadnić swój wybór, będą mogły powalczyć o nagrody ufundowane przez partnerów plebiscytu. Głosowanie internautów rozpoczęło się w sobotę, 2 marca br. i potrwa do wtorku – 26 marca br.

Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali w poniedziałek, 8 kwietnia br. w Teatrze Studio w Warszawie. Tegoroczna edycja będzie wyjątkowa, bo połączona z 20. urodzinami „Wysokich Obcasów”, które wypadają w kwietniu br.

Plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl, Facebook i Instagram). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *