Ruszyła kampania promocyjna do „Drunk History – Pół litra historii” (wideo)

Już 12 października o godzinie 22:00 stacja Comedy Central wyemituje pierwszy odcinek najnowszej lokalnej produkcji, „Drunk History – Pół litra historii”. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie, prasie, radiu i outdoorze.

W najbliższy czwartek na antenie Comedy Central zadebiutuje wyjątkowa produkcja w gwiazdorskiej obsadzie. „Drunk History – Pół lita historii” to serial, w którym znane osobistości polskiego show biznesu opowiedzą o zabawnych, często nieznanych historiach z dziejów Polski. Opowiadania snute będą pod wpływem alkoholu, co jeszcze bardziej spotęguje humorystyczny akcent serialu. Opowieści narratorów zobrazują inscenizacje kostiumowe. Jednak grający w nich aktorzy nie wypowiedzą żadnej kwestii, będą jedynie naśladować ruchem warg wypowiedzi osoby opowiadającej daną historię. Każdy półgodzinny odcinek programu będzie się składał z kilku odrębnych historii.

W „Drunk History – Pół litra historii” pojawi się wielu znanych aktorów, celebrytów, influencerów czy komików. W roli narratorów zobaczmy m. in. Joannę Kołaczkowską, Bartka Kasprzykowskiego, Renatę Dancewicz, Maćka Dąbrowskiego „Z Dupy”, Kasię Kołeczek, Leszka Lichotę, czy Mikołaja Lizuta. W postaci historyczne wcielą się natomiast: Piotr Cyrwus, Rafał Mohr, Mirosław Baka, Katarzyna Kwiatkowska i wielu innych.

Premierze „Drunk History – Pół lita historii” towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna, obejmująca działania w telewizji, internecie, prasie, radiu i outdoorze. Działania promocyjne będą trwały przez cały październik i prowadzone będą m.in. w TV guidach, na antenie radia RMF oraz m.in. na antenach kanałów Comedy Central, Comedy Central Family, MTV i Paramount Channel .

Promocja w mediach cyfrowych obejmuje reklamy typu video (pre-roll / midroll) i display (m.in. na WP.pl i You Tube), działania w mediach społecznościowych (m.in. facebook live stream ze spotkania z twórcami i aktorami), współpracę z influencerami (m.in. Maciej Dąbrowski „Z Dupy”, IndaHash), jak i wiele innych dodatkowych aktywności (m.in. uruchomienie specjalnej aplikacji „Drunk Fun”, przedpremierowe udostępnienie w internecie kilku historii). Ponadto reklamy serialu pojawiły się na autobusach oraz citylightach w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Twarzami promocji są: Joanna Kołaczkowska, Maciej Dąbrowski „Z Dupy” i Piotr Cyrwus. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy.com, za planowanie mediów – dom mediowy Starcom

Producentem wykonawczym „Drunk History – Pół lita historii” jest ATM Grupa S.A. Reżyserami serialu są Bartosz Prokopowicz i Jan Macierewicz.

Premiera 12 października o godzinie 22:00.

 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 

 

 


Jedna myśl na temat “Ruszyła kampania promocyjna do „Drunk History – Pół litra historii” (wideo)

  • 30 października 2017 o 23:31
    Permalink

    kurde, a ja widziałam tylko zajawki w tv i na yt, widzę reklamy mnie omijają szerokim łukiem. ale fajnie coś się dowiedzieć, swoją drogą całkiem fajny format, dobrze że coś nowego

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *