Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Ruszyła kampania telewizyjna Prime 18×9 LTE (wideo)

Ruszyła kampania Prime 18×9 LTE – aktualnie najciekawszego modelu marki myPhone, polskiego producenta mPTech. W krótkich spotach na TVP, TVN i Polsacie możemy zobaczyć główne cechy smartfonu: ekran 5,5 HD IPS FullScreen, aparat Sony 13 Mpx oraz Face ID. Przedstawiamy powody, dla których warto zainteresować się tym modelem.
 

 
myPhone Prime 18×9 LTE to 5,5-calowy smartfon z ekranem w formacie 18:9, który wyróżnia elegancka obudowa slim z zaokrąglonym szkłem 2.5D, w wyjątkowym kolorze cobalt blue. Wyróżniają go funkcje znane z flagowych urządzeń, które wyeksponowane są teraz w krótkich, 8-sekundowych spotach. Filmy emitowane są w największych stacjach TVP, TVN i Polsat, a także w kanałach tematycznych.
Przyjrzyjmy się bliżej najważniejszym cechom Prime 18×9 LTE.
1. Ekran FullScreen 18:9
Model posiada duży ekran 5,5’’ HD (1280×640 px) wsparty przez technologię In Plane Swiching zapewniającą jeszcze większe kąty widzenia i bardziej rzeczywiste kolory niż tradycyjne ekrany. Dodatkowo – format ekranu 18:9, który jest bardziej dostosowany do aktualnych potrzeb użytkowników (wygodne podejmowanie wielu zadań jednocześnie i konsumpcja multimediów), dostarcza nowych doświadczeń podczas oglądania filmów, grania w gry itd.
2. Olśniewający design
Prime 18×9 LTE jest bezdyskusyjnie najładniejszym modelem myPhone. A to wszystko zasługa zmniejszonych ramek, smukłego designu oraz wyjątkowego koloru – cobalt blue, dzięki czemu telefon zachwyca wykonaniem i dorównuje stylistyką smartfonom klasy premium.
3. Aparat Sony 13 Mpx
Zastosowany w smartfonie aparat pozwala uchwycić to co najważniejsze w bardzo dobrym stylu. Pozwala cieszyć się fotografią i czerpać przyjemność z robienia zdjęć. Już niebawem okazję do przetestowania jego możliwości będą mieć uczestnicy spaceru z myPhone, który towarzyszy pierwszemu w Polsce Festiwalu Fotografii Mobilnej „Yes I’m Mobile”.
4. Face ID
Face ID to ciekawe i wciąż innowacyjne rozwiązanie pozwalające odblokować telefon za pomocą jednego spojrzenia. Smartfon wykorzystuje w celu uwierzytelnienia użytkownika przednią kamerę i czujniki. Dla wygody model posiada także czytnik linii papilarnych, który z powodzeniem można używać do autoryzacji wielu opcji zabezpieczanych dotychczas pinem.
5. Android Oreo 8.1 z GMS
Pracę smartfona wspiera czysty Android 8.1 Oreo z certyfikacją GMS. Dzięki temu użytkownicy mają pewność bezpieczeństwa i legalności oprogramowania wraz z nieograniczonym dostępem do sklepu Google Play z tysiącami aplikacji.
Smartfon dostępny jest w cenie 499 zł. Więcej na https://www.myphone.pl/product/myphone-prime-18×9-lte/
Kampanię wspierają liczne promocje, w których modele myPhone z rodziny 18×9 można nabyć u wybranych partnerów takich jak: NeoNet, RTV Euro AGD, Media Expert czy Teletorium, z dodatkowymi, atrakcyjnymi prezentami. Sama kampania modelu Prime 18×9 LTE w TV trwa od 14 do 30 września. Filmy promujące smartfon będą wyświetlane również na serwisach YouTube i Facebook, z dodatkowym wsparciem banerów internetowych.
 

3 komentarze do “Ruszyła kampania telewizyjna Prime 18×9 LTE (wideo)

Skomentuj Tola Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *