Technologia - Promocje

Samsung sprzedał ponad milion urządzeń z serii Smart Monitor

Łączna globalna sprzedaż urządzeń Samsung z serii Smart Monitor oficjalnie przekroczyła milion egzemplarzy. Sekret popularności nowej innowacyjnej linii Smart Monitor M8 to stylowy design i nowe funkcje, dzięki którym twoje życie jest bardziej smart.

 

Globalna sprzedaż urządzeń Samsung z serii Smart Monitor oficjalnie przekroczyła milion egzemplarzy. Bazując na popularności pierwszych urządzeń z serii Smart Monitor, zaprezentowanych po raz pierwszy pod koniec 2020 roku, Samsung udoskonalił ich ofertę. Obecnie dostępnych jest 11 urządzeń z serii Smart Monitor klasy premium, w tym modele M8, M7 i M5.

Nowa wszechstronna linia monitorów M8 wykorzystuje ikoniczny smukły design, charakterystyczny dla produktów Samsung i występuje w czterech nowych, atrakcyjnych kolorach – Warm White, Sunset Pink, Daylight Blue oraz Spring Green. Stylowy design linii M8 doskonale wpisuje się w każde otoczenie, a szereg oferowanych przez nią innowacyjnych technologii takich jak ruchoma kamera SlimFit czy aplikacja do obsługi wideokonferencji sprawia, że zaspokaja ona szeroki zakres wymagań konsumentów.

Nowe monitory Smart Monitor M8 wspierają Smart Hub, zapewniając doskonałe środowisko do pracy lub nauki w domu bez konieczności podłączania do komputera lub jakiegokolwiek innego urządzenia zewnętrznego. Dodatkowo monitor pozwala użytkownikom cieszyć się rozmaitymi usługami OTT[1], takimi jak Netflix, Samsung TV Plus i YouTube.

W 2022 roku Smart Monitor M8 został uhonorowany nagrodą CES Innovation Award przez CTA (Consumer Technology Association) za wykorzystanie szerokiego zakresu technologii wyświetlania obrazu. Samsung zaczął przyjmować zamówienia przedpremierowe na modele M8 w USA, Niemczech, Francji i wielu innych krajach 28 marca 2022 r. Liczba zamówień przekroczyła oczekiwania firmy, co świadczy o popularności tego produktu na całym świecie. W pierwszym kwartale sprzedaż monitorów z serii Smart Monitor, z uwzględnieniem zamówień przedpremierowych na modele z serii M8, wzrosła o około 40% w porównaniu z tym samym okresem w zeszłym roku.

„Podczas gdy konsumenci coraz częściej pracują, uczą się i poszukują rozrywki w domu, Smart Monitor przekształca tradycyjną rolę monitora i zapewnia funkcje i możliwości, wzbogacające każdy styl życia. Cieszymy się, że udało nam się osiągnąć ten ważny próg jednego miliona i spodziewamy się, że popyt będzie się utrzymywać, ponieważ konsumenci na całym świecie chcą codziennie żyć bardziej inteligentnie” – mówi Hyesung Ha, Wiceprezes Wykonawczy w Visual Display Business Samsung Electronics.

 

 

[1] Dostępność usług streamingowych różni się w zależności od kraju. Wymagane może być wykupienie subskrypcji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *